Forum > Färdiga produktioner

Dividend - The Lovestory of Patricia

<< < (11/14) > >>

Dividend:

--- Citat från: Gurano skrivet 12.11.2009, 21:09:07 ---Tja
En vacker lyssning som växer - se denna som klar, tycker jag! Man kan slipa till förbannelse, men det är inte värt det :)
Du har fler storverk i dig - se till att de kommer ut oxå ;)

Ha de
Gurano

--- Slut citat ---

TAck Gurano, jag tror nog också är färdig (förutom falsknoten då).... Den här har ett liv i mitt sinne som kommer så nära perfektion att jag inte vet om man kan utveckcla vidader eller inte ... elller nåt ;)

Lyxvarianten:
Jag gillar det jag hör. tycker att du fick till ett maffigt avslut!:) Det enda skulle väl vara att jag tycker att det går lite fort nu, men de kan ju vara för att jag är van vi den andra:P

Dividend:
Tack Lyxv... ja, kanske dra ner tempot lite, men det får bli nästa år eller nåt :) När jag pluggat på lite om former o dyl...

asti:
Gillar det här skarpt! Tror att det skulle passa perfekt till en film som skildrar våren, med snösmältning, porlande bäckar och djur som vaknar till liv!  :)
Synd bara att du inte fxade tonen vid 134 sek: en felaktig(?) ton - basklarinett/fagott?  :rolleyes:
Ikväll får det här nog avlyssnas tillsammans med en Mackmyra 03! Då kommer säkert smaken av den svenska eken på ett förträffligt sätt bilda symbios med din sköna musik!  :wub:
/Asti

Dividend:
Ah, själv blev det en ARdbeg när denna blev "färdig" :D (Kommer update på denna nästa år nån gång)

Det är en fagott..
Tack Asti!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion