Forum > Demolåtar
Avslappnad Wernborg - Maybe Complete
Wernborg:
Pm till dig.
Dividend:
Det är händelserikt och repetition i skön kombination, och borde tilltalla efter någon ytterligare lyssning eller två. Laddar hem! Just nu får jag inget grepp om låten! Men runt 200 är det riktigt skön stämning :)
Avslappnad:
--- Citat från: Dividend skrivet 29.10.2009, 19:40:58 ---Det är händelserikt och repetition i skön kombination, och borde tilltalla efter någon ytterligare lyssning eller två. Laddar hem! Just nu får jag inget grepp om låten! Men runt 200 är det riktigt skön stämning :)
--- Slut citat ---
Tack Divi! :)
Tanken med stycket var någon slags 80-tals deckartemapastich och ljudmässigt ligger jag nog hyfsat rätt.
cykeln:
Deckartemapastich? Dom deckarna måste jag missat - låter ju som en munkkör går lös i ett kapell :D
Det där envisa munk-körljudet är inte särskilt lustfyllt i mina öron
Eftersom mycket av stycket vilar på dessa så skulle jag alltså önska något annat ljud
Men som med alla ljud så är det förstås en smaksak
Kontemplativ kyrkostämning är det i alla fall
Gnällgubben :)
Avslappnad:
--- Citat från: cykeln skrivet 30.10.2009, 15:15:58 ---Deckartemapastich? Dom deckarna måste jag missat - låter ju som en munkkör går lös i ett kapell :D
Det där envisa munk-körljudet är inte särskilt lustfyllt i mina öron
Eftersom mycket av stycket vilar på dessa så skulle jag alltså önska något annat ljud
Men som med alla ljud så är det förstås en smaksak
Kontemplativ kyrkostämning är det i alla fall
Gnällgubben :)
--- Slut citat ---
Tack för lyssning och återkoppling cykeln! :)
Min motkommentar blir "det är ok att du tycker det". ;) Självklart håller jag inte med då stycket bygger just på det ljudet så vi kan väl konstatera att smaken är som... ^_^
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida