Forum > Färdiga produktioner

MaxB - The Queen - Tema Pink Floyd

<< < (7/17) > >>

Harmonica mike:
Tjoho Max.

Jag gillade PF och Dark side of the moon plattan då det begav sig,så för mig är detta klockrent.
Mix å instrumentalt,låter bra.Någon har haft synpunkter på sången,jag tycker att den håller.Du gör det hela trovärdigt och sjunger inte falskt på något vis.

Lyftet skulle vara om du tog i från tårna och släppte in ett klagande(oktav höjning) som fick blodet att isa sig..Inte så lätt då man inte är sångare,men du hajar säkert vad jag menar.
Attitude with power,tror jag dom stavar det over there..Såna övningar kräver ju en förstående hustru och vänligt sinnade grannar förståss :D

Kanon så här också givetvis.Munspelarn diggar och sejvar.

Mike

bjurte:
Den första verren i första posten var skit bra,nu är det ännu bättre(hur är det möjligt :rolleyes:)
Det är nästan så man blir generad över att vara så odelad positiv till en låt postat i ett Demo forum,men fn. du är värd det.
Och så är jag glad att du skippade 'My dear' i refrängen den vann mycket på det,och sången i helhet sitter ju klockrent nu...
Lite nyfiken på hur elgiterrerna är inspelade ?? Mickade eller Poddade/Mjukvara ??

Avslappnad:
Senaste versionen är bara  :wub:!!

MEN regnet uppfattar jag mer som någon slags svirl eller brus, lite störande. Dessvärre hör jag inte längre ovanför 14300 Hz heller. :(

spacetrucker:
Voj voj... dehär blir bara bättre och bättre :D
För mig är låten nu liksom ovanför allt sånt där som "är det för mycket reverb" eller "är sången för blöt". Ömöjligt för mig att kritisera konstruktivt eller överhuvudtaget.... Kan den bli bättre än såhär? Du får förståss gärna bevisa att jag har fel....

Djupt imponerad :wub:

Space

MaxB:

--- Citat från: Kon-Trollet skrivet 27.10.2009, 10:50:42 ---http://www.freesound.org/tagsViewSingle.php?id=1746

--- Slut citat ---

Den här var bäst på kyrkklockor. Hittade också regn och åska här.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion