Forum > Färdiga produktioner
CPG - Frustrated over you
equality:
:blink:
Wernborg:
--- Citat från: asti skrivet 24.10.2009, 00:05:47 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 23.10.2009, 23:36:03 ---Fullständigt könlös låt. Säger ingenting tyvärr.
Tamburinen är ganska hysterisk. Jobba med velocity där för att få den att leva mer. Backa ordentligt på reverbet på sången så kanske den får lite pillesnopp i alla fall.
Och sedan är det dags att börja synas lite i andras demotrådar också. Vi ses...
--- Slut citat ---
OK, innan det spårar ur alldeles är det väl bäst att man erkänner att Asti och CPG är samma person!
Är väl ändå rätt förvånad över en del hätska reaktioner och kommentarer.
Ville testa att lägga ut låtar med en helt ny inriktning utan förutfatttade meníngar från de som hört Astis låtar och vissa tog det väl på rätt sätt men en del andra klarade tydligen inte detta!
Jag lägger nu ner CPG-projektet och tar mig en funderare om jag vill fortsätta som Asti.
--- Slut citat ---
Eftersom du citerar mig gissar jag att du avser mig. Jag tror jag var den förste som kommenterade CPG och frågade redan då om det var ett alter-ego eftersom likheterna var uppenbara. Efterhand har det blivit solklart att ni var samma person. Så förutfattade meningar eller inte, jag kommenterar låten och inte personen. Basta. Detta tyckte jag var en mindre lyckad låt, men lyckades ändå ge lite konstruktiv kritik tycker jag.
Har inga problem med ditt alter-ego, fortsätt gärna med det.
Emulator:
jag kan helt klart hålla med dig asti. Jag tycker det sällan ges ärlig och rak kritik. De gångar men ger rak kritik finns så många som tar åt sig personligen, och det är riktigt svårt att få bra konstruktiv kritik.
Detta är anledningen till att jag själv inte har postat något på väldigt länge här, det känns som det ger för lite på senare tid. Tidigare så fick man det hett om öronen med massa bra tips, men på sistone känns det som det bara är ryggdunk. Musik som man inte begriper något av får lika höga betyg av vissa, som det proffsigaste man hört.
Men vi kanske gör fel om vi slutar posta? Är det inte bättre att vi börjar vara ärliga allihop istället, och ge bra och ärlig kritik?
Man FÅR säga att något låter riktigt tråkigt utan att man är elak :)
Och Mr Dystergök, du får helt enkelt inte sluta på forumet. Asti är en institution.
Och, förbannat gott, det som finns på bolaget :D
Avslappnad:
Mja, det handlar nog mer om att både ge och ta. Ryggdunk brukar inte funka länge om du är ute efter konstruktiva omdömen som gör att du blir bättre på vad det nu är. Men det brukar inte vara särskilt poppis på något forum att bara vilja ha kritik och inte "bjuda" på någon själv. Mina fem ören...
Emulator:
Nja, jag tycker det ibland blir uppenbart att det blir "om du kommenterar min låt kommenterar jag din", och kommentarerna blir lixom tomma och innehållslösa. DEt är iof trevligt att man tar sig tid och kommenterar, men nån gång vill man ju ha en roman om varför man inte gjort det bra eller varför det är bra :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida