Forum > Färdiga produktioner
CPG - Frustrated over you
Wernborg:
--- Citat från: asti skrivet 24.10.2009, 00:29:21 ---lite klubb för inbördes beundran! Tyckte inte det innan, men märker det iom cpg-projektet.
--- Slut citat ---
Visst är det ofta så. Även om det ibland dyker upp vettig kritik bland posterna. Jag tror den vettiga kritiken i detta fallet har uteblivit för att alla fattade hur det låg till i alter-ego-branschen. Faktiskt.
equality:
--- Citat från: asti skrivet 24.10.2009, 00:29:21 ---Tyvärr lite klubb för inbördes beundran! Tyckte inte det innan, men märker det iom cpg-projektet.
--- Slut citat ---
Just för att du inte feedbackade som cpg? Jag orkar helt enkelt feedbacka alla som drar härifrån efter en eller ett par demodumpar. Jag trodde att cpg var sådan och kamouflage med felstavningar var ganska bra men kan inte säga att jag särskådade detta. Ressar hellre dem som jag vet blir kvar och vars synunkter jag uppskattar. Ryggdunk? Ja kanske det men hellre det än dunka-dunka eller en drink från dunken :D. Gillade dina cpg-låtar och jag tycker du är helfestlig! :D
Eddi:
Ok grabbar säg inget till Div för han tror fortfarande att CPG är en 26-årig invandrad smålänning som av någon underlig anledning behärskar 60-talseran med perfektion :lol:
Ungefär lika otroligt som att Bin Laden pysslar med Alfa Pet på helgerna.
MaxB:
Some people call it Asti - and some call it CPG
But whatever they say - whatever they do
it's all there my old friend - it's all there my old friend!
I want more of that, anyway!
cpg:
Ber om ursäkt om någon/några känner sig lurade - det var nog ingen bra idé från början,
men jag tror att det här 60-tals projektet är avslutat nu!
Ville testa en annan stil och få feedback utan förutfattade meningar.
Kan nog inte utveckla det mer ändå, blir mest upprepningar.
Från och med nu blir det på sin höjd Asti! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida