Forum > Färdiga produktioner

CPG - Frustrated over you

<< < (4/8) > >>

Emulator:

--- Citat från: Wernborg skrivet 24.10.2009, 00:10:24 ---
--- Citat från: asti skrivet 24.10.2009, 00:05:47 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 23.10.2009, 23:36:03 ---Fullständigt könlös låt. Säger ingenting tyvärr.

Tamburinen är ganska hysterisk. Jobba med velocity där för att få den att leva mer. Backa ordentligt på reverbet på sången så kanske den får lite pillesnopp i alla fall.

Och sedan är det dags att börja synas lite i andras demotrådar också. Vi ses...

--- Slut citat ---

Könlös? Vilket kön ska en låt ha? Hajar ingenting.....måste den va maskulin eller feminin.....och hur låter det då..........?
Håller me om att tamburinen inte e lyckad...........Den e ingen plugg utan audio-inspelad, men som sagt inte så lyckad......
Ska sången ha pillesnopp? Konstiga komentarer.........
OK, e väl inge vidare på att komentera andras låtar..............får bättra mej där.........

--- Slut citat ---

Hoppsan...

--- Slut citat ---

DAMIT! haha :D

Emulator:
för övrigt vet nog de flesta vad "Könlös" menas när man kommenterar något?

du med asti ;)

Eddi:

--- Citat från: Wernborg skrivet 23.10.2009, 23:36:03 ---Fullständigt könlös låt. Säger ingenting tyvärr.

Tamburinen är ganska hysterisk. Jobba med velocity där för att få den att leva mer. Backa ordentligt på reverbet på sången så kanske den får lite pillesnopp i alla fall.

--- Slut citat ---

OK, innan det spårar ur alldeles är det väl bäst att man erkänner att Asti och CPG är samma person!
Är väl ändå rätt förvånad över en del hätska reaktioner och kommentarer.
Ville testa att lägga ut låtar med en helt ny inriktning utan förutfatttade meníngar från de som hört Astis låtar och vissa tog det väl på rätt sätt men en del andra klarade tydligen inte detta!
Jag lägger nu ner CPG-projektet och tar mig en funderare om jag vill fortsätta som Asti.

--- Slut citat ---

Peter oavsett språk så har du en plats i mitt hjärta  för du gör underbar musik - kalla dig vad du vill men fortsätt göra skön musik.
Eddi

Emulator:

--- Slut citat ---

OK, innan det spårar ur alldeles är det väl bäst att man erkänner att Asti och CPG är samma person!
Ville testa att lägga ut låtar med en helt ny inriktning utan förutfatttade meníngar från de som hört Astis låtar och vissa tog det väl på rätt sätt men en del andra klarade tydligen inte detta!
Jag lägger nu ner CPG-projektet och tar mig en funderare om jag vill fortsätta som Asti.

--- Slut citat ---

Vadå vissa tog det på rätt sätt? Vilket sätt är "rätt" att ta när man öppet frågar om det är samma person, och personen i fråga nekar trots att det är uppenbart?  Och vilka "klarar" inte det?

Tror du hade fått mer givande kritik/kommentarer etc om du helt enkelt skrivit att du vill kliva utanför ramarna?

Varför vill du inte fortsätta som asti? Tycker du tillför forumet massor :)

asti:

--- Citat från: Eko skrivet 24.10.2009, 00:17:41 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Peter oavsett språk så har du en platws i mitt hjärta  för du gör underbar musik - kalla dig vad du vill men fortsätt göra skön musik.
Eddi

--- Slut citat ---

CPG-projektet är definitivt slut vad gäller KR!
Har plötsligt tappat lusten för att göra låtar och lägga ut här!
Det känns onekligen som att det är rätt mycket "säg något snällt om min låt så återgäldar jag det"!
Tyvärr lite klubb för inbördes beundran! Tyckte inte det innan, men märker det iom cpg-projektet.
Lite synd för jag känner att man lärt sig en hel del av kommentarer om t.ex mixning!
Och man har haft en del colabs som varit utvecklande och kul!
Dina kommentarer har i alla fall alltid glatt mig, Eddi (men där kanske vi är tillbaks på inbördes-beundran-klubben?  :wacko: :))
Ha det gott!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion