Forum > Färdiga produktioner

CPG - Frustrated over you

<< < (3/8) > >>

asti:

--- Citat från: Tokai skrivet 23.10.2009, 22:57:13 ---
--- Citat från: Eko skrivet 23.10.2009, 21:55:26 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 23.10.2009, 21:30:53 ---

--- Slut citat ---
Kom igen nu Tokai en 26-åring med 60-talsvibbar klart han stavar lite uselt...

--- Slut citat ---
Inget konstigt med det. Finns många invandrare i den åldern som kommer till Sverige och lär sig tala och skriva på svenska.
Problemet här är att jag tycker felstavningen är så medveten. Speciellt i cfg:s slutrepliker. Det är så uppenbart. Och mina misstankar ang herr a står kvar.
Humorlöst svar, men så får det bli.

--- Slut citat ---

Ja, det är många som tror att vi är samma person, men så är det inte!
Visst har vi likheter i röst och dialekt, men det stannar där tycker jag!
Gör aldrig låtar annat än på svenska (skånska)!  :D
/Asti

Wernborg:
Fullständigt könlös låt. Säger ingenting tyvärr.

Tamburinen är ganska hysterisk. Jobba med velocity där för att få den att leva mer. Backa ordentligt på reverbet på sången så kanske den får lite pillesnopp i alla fall.

Och sedan är det dags att börja synas lite i andras demotrådar också. Vi ses...

asti:

--- Citat från: Wernborg skrivet 23.10.2009, 23:36:03 ---Fullständigt könlös låt. Säger ingenting tyvärr.

Tamburinen är ganska hysterisk. Jobba med velocity där för att få den att leva mer. Backa ordentligt på reverbet på sången så kanske den får lite pillesnopp i alla fall.

--- Slut citat ---

OK, innan det spårar ur alldeles är det väl bäst att man erkänner att Asti och CPG är samma person!
Är väl ändå rätt förvånad över en del hätska reaktioner och kommentarer.
Ville testa att lägga ut låtar med en helt ny inriktning utan förutfatttade meníngar från de som hört Astis låtar och vissa tog det väl på rätt sätt men en del andra klarade tydligen inte detta!
Jag lägger nu ner CPG-projektet och tar mig en funderare om jag vill fortsätta som Asti.

Wernborg:

--- Citat från: asti skrivet 24.10.2009, 00:05:47 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 23.10.2009, 23:36:03 ---Fullständigt könlös låt. Säger ingenting tyvärr.

--- Slut citat ---

Könlös? Vilket kön ska en låt ha? Hajar ingenting.....måste den va maskulin eller feminin.....och hur låter det då..........?
Håller me om att tamburinen inte e lyckad...........Den e ingen plugg utan audio-inspelad, men som sagt inte så lyckad......
Ska sången ha pillesnopp? Konstiga komentarer.........
OK, e väl inge vidare på att komentera andras låtar..............får bättra mej där.........

--- Slut citat ---

Hoppsan...

Eddi:

--- Citat från: asti skrivet 24.10.2009, 00:05:47 ---

--- Slut citat ---

Könlös? Vilket kön ska en låt ha? Hajar ingenting.....måste den va maskulin eller feminin.....och hur låter det då..........?
Håller me om att tamburinen inte e lyckad...........Den e ingen plugg utan audio-inspelad, men som sagt inte så lyckad......
Ska sången ha pillesnopp? Konstiga komentarer.........
OK, e väl inge vidare på att komentera andras låtar..............får bättra mej där.........

--- Slut citat ---
:D Nu tror jag bestämt att någon glömde att ändra alter ego :D :D :D :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion