Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Söta Inget

<< < (10/14) > >>

ydderF:
Du kjära moderator, emulator, elvis och en jädrans mycket karma,
du får säga vad du vil ;)
Jag kommer att laga låtar til Gränslandet i bluegrass tappning ändå.
Kanske du börjar gilla bluegrass til slut? :lol: :P

Seriöst, du har fått mig på gott humör och tiden går lite fortare när man bråkar lite ;)

Nu ska jag lyssna på lite emu låtar ;)

Emulator:
Jag försöker inte få dig att sluta med bluegrass, och jag har upprepade gånger skrivit hur bra jag tycker att du gör det. Vad jag menar är, att för mig som inte är hemam i genren, så kommer plockspelet in fel. För mig så är det en väg jag inte hade valt, och då valde jag att delge det.

Med den takten du spottar ur dig material så kommer jag säkert lyssna mer :D :D

Elvis..ja det är en titel som forumet tilldelar en efter allt för många inlägg :S

Återigen, jag skriver aldrig något för att klaga eller racka ner. Jag försöker vara ärlig bara. Det är oändligt mycket svårare att skriva något negativt än att bara hylla  :)

Hörs väl i nästa tråd :D

martinm:
Det här stycket tycker jag är helt lysande. Allt är bra, komposition, ljud, spel o sång. Jag får en känsla av bluegrass med nordiska inslag, typ Gillian Welsh möter Alice Babs.
 :P

Edit: Nu har jag lyssnat igen och måste verkligen understryka att det här är för jävla bra. Nu är den sparad på hårddisken också.

ydderF:
Roligt at höra, Martin!! :lol:

Tack!!

flabb:
Oj, vilken pärla, bra spelat och Åsa klockren på sången, nog det bästa jag hört dig sjunga på (fast jag har inte hört så mycket iofs), fasligt trevlig låt och bra plinkat där på, ja vad är det, banjo, guror?

:wub:

5 av 5 folkflabbarottisar

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion