Forum > Färdiga produktioner
Gränslandet - Söta Inget
Emulator:
--- Citat från: ydderF skrivet 24.10.2009, 17:56:48 ---Jodå, du är förstådd....
Men att någon orkar bruka energi på att tycka att något borde vara anorlunda änn det det är, is beyond me...
Beundringsvärt, helt enkelt :blink: :D
Hmm.. Jag tycker min katt borde ha varit en hund :lol:
--- Slut citat ---
Så du kan inte heller tänka dig att tänka "fin bil, men jag hade föredragit en röd istället för grön?" ;)
ydderF:
Inte om jag hade kjöpt en grön.. ;)
Emulator:
--- Citat från: ydderF skrivet 24.10.2009, 19:10:07 ---Inte om jag hade kjöpt en grön.. ;)
--- Slut citat ---
Nej just, men nu är det ju inte JAG som köpt bilen :)
Och energi gick det först åt när du bad mig utveckla. Tänka att jag gärna hade hört den i annan tappning gick automatiskt när jag lyssnade :)
Men man kanske inte skall tycka till på det viset? Själv gillar jag när folk skriver det som komer till deras sinne när de lyssnar, må så vara att de ber mig byta genre -vilket har hänt faktiskt, bland annat på "Märk hur vår skugga" som jag gjorde med Marre. Efter Hmikes motorsåg så böt vi riktning helt, vilket blev lysande! (Framförallt med hjälp av duktigt pålagda gitarrer)
ydderF:
--- Citat från: Emulator skrivet 24.10.2009, 19:27:13 ---Nej just, men nu är det ju inte JAG som köpt bilen :)
--- Slut citat ---
Ok, så om någon kommer till dig stolt och nöjd och säger:
Titta på min nya bil! Svarar du då: Den är väl OK, men den borde varit röd..??
Det är inte konstruktiv kritik!!
Men du gav lite då.. Du skrev:
"Kanske att sången ligger lite högt i introt, och lite lågt senare? Möjligen en gnutta mer kompressor kanske kunde hjälpa där"
Tackar för det och ska kolla det nästa gång jag evt mixar låten. ;)
Emulator:
Varför postar man då demo för att få kritik? JAg skrev ÄRLIGT vad jag tycker, och du skriver att det inte är konstruktiv?
Jag liknar det mer vid att du i sådant fall är en bilkonstruktör, som gjort en fin bil, och målat röd så visar du upp för medkonstruktörerna: "skall jag ha visningsbilen röd?"
MEn det fick man tydligen inte säga något om. Jag tycker fortfarande att det är konstruktivt.
Kul att du tycker att jag iallafall gav lite.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida