Forum > Färdiga produktioner
Zebastian & Mahan - NU FÅR JAG LIV IGEN
mahan:
--- Citat från: Eko skrivet 16.10.2009, 01:54:53 ---Kul grej - när du lägger in nya sången var lite mer abrupt i ordet SKAA just nu låter det som en namerikan som uttrycker ett ord han just lärt sig. SKÄÄ eller nåt. Annars väldigt bra och kul colab.
--- Slut citat ---
Tack Eko!
Drar in sången på nytt bara jag hinner och döu skää dä tammeteusan löuta litä mer åut skaunehållet då! :D
Kul att di annars gillar!
h. johan
Avslappnad:
Schnückt som vanligt! :) Liiite ovant att höra dig sjunga på svenska mahan men jag gillar det. :)
mahan:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 16.10.2009, 13:38:00 ---Schnückt som vanligt! :) Liiite ovant att höra dig sjunga på svenska mahan men jag gillar det. :)
--- Slut citat ---
Vielen dank vor schnugg kommentator Ausgeschlappned! :D
Nu finns det en ny version i trådbörjan med sången på nytt sjungen och aningen mer framplockad, fortfarande på swensko dock!
[mp3=200,20,0,left]http://johanm.com/ZEB/ZEBASTIAN_MAHAN_Master.mp3[/mp3]
Ha de gött o tack för lyssningen
h. johan
Dividend:
Har inte hunnit läsa några kommentarer. Lyssnar på nya versionen.
Tycker det är väldigt välspelat, och snyggt sjunget (har hört dig på svenska tidigare när du sjöng på perrras Lovisa-låt :)
Försöker utan lycka placera dialekten, din rikssvensk :D Hade kunnat funka med finlandssvenka här, men du kör nåt eget :D. Låten låter glad, så finslandssvenska (som lätt låter eftertänksamt eller dystert pga språkmelodin) hade passat lika bra :)
Gillade låten! Snygga stämmor.
Låten ger mig i
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 16.10.2009, 19:17:17 ---Har inte hunnit läsa några kommentarer. Lyssnar på nya versionen.
Tycker det är väldigt välspelat, och snyggt sjunget (har hört dig på svenska tidigare när du sjöng på perrras Lovisa-låt :)
Försöker utan lycka placera dialekten, din rikssvensk :D Hade kunnat funka med finlandssvenka här, men du kör nåt eget :D. Låten låter glad, så finslandssvenska (som lätt låter eftertänksamt eller dystert pga språkmelodin) hade passat lika bra :)
Gillade låten! Snygga stämmor.
Låten ger mig i
--- Slut citat ---
Tjou Per!
Kula att du minns en fi fi fi fi finlandssvensk! :D
Jo, det var jättekul att få en sångbeställning, gillar mellodi och text själv, därav dessa många versioner. Nu tror jag att detta närmar sig "fääärdiga" så om nån har nåt uppbyggande att komma med så nu går sista valsen! ;)
Näemen bara att såga på, har ju inte fått upp en enda färdig sen ....tjaaaa.... i början på året. Ska snart dock uppliva dom som blivit liggande i diket, alla kan väl inte ha vart så usla, kommer inte själv ihåg på rak arm! OBS... Rak vänster arm, den funkar igen!
Tack Per för lyssningen, ska nog återkomma med kommentering, så försök hålla ut!
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida