Forum > Färdiga produktioner
Hogge - "Aldrig Mer"
hogge:
--- Citat från: Eko skrivet 09.10.2009, 20:50:20 ---"Allt är över"-mixen har en helt annan närhet som är att föredra jämfört med "sicko"-mixen - men det måste bero på något helt annat än att du har olika ljudkort.
Eko
--- Slut citat ---
Tack för att Du tog Dig tid EKO.. Jag har ingen aning om vad detta beror på heller.. Hmmppfff
hogge:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.10.2009, 16:41:59 ---Faen!
Jag hade skrivit ett fullt A4:a om de båda exemplen,men så laggar internet ut.Lite stressigt nu då jag skall iväg på middag strax..Men köp Sennhizer 280 hd pro lurarna,du blir inte besviken.
Dom är ju lite tungrodda vid mixning pga. sin täthet och något basfattiga,så har du ett par budget lurar som basar ordentligt är du rätt bra rustad.Det vanliga är att man mixar i ett par öppna eller halvslutna lurar..Budget avgör ju för de flesta hobby pulare dock,man kan inte köpa allt..Så ditt val funkar bra.
Monitorer är annars ett mycket bra komplement men kräver lite av rummet du mixar i,typ basfällor och dylikt.Man klarar sig långt med ett par bra lurar.Och köper du samma som mig så snackar vi samma språk i fortsättningen :)
Mike
--- Slut citat ---
Det råkar inte vara så att Du just nu jobbar på en liten sammanfattning av detta?? Hade varit spännande att höra Dina åsikter!!
:rolleyes:
hogge:
Har försökt få lite mer tryck på refrängen, men är rädd för att det kanske blev lite för grötigt? Hur låter det hos Er som har bättre lyssningsutrustning?
För Er som inte vill backa tillbaka:
[mp3=200,20,0,]http://www.neldehof.se/music/Aldrig_mer.mp3[/mp3]
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida