Forum > Färdiga produktioner

Ocean Music, Harmonica Mike & Cykeln - I'm the Ocean

<< < (12/13) > >>

Marruschkka:
*bump* :D

Spam..spam...(näe!)

...jag älskar den här låten :P

/Marr

Dividend:
Jag med! top 5 på KR helt klart (för mig)

Harmonica mike:
Per å Maria:

De bumparna tackar vi för  :),lite tungrott KR med comments på denna.Jag håller dock med er,detta är en höjdare.Synd att inte fler uppmärksammat det.

Nåväl,vi bumpar på  :D

Alle man till bumparna!

Mike

Emulator:
intressant med bumpa läns såhär mitt i mitt försök till debatt kring demoforumet :D

Nå, det glädjer mig att äntligen kunna skriva så positivt i nån av dina trådar JT! Känns som jag bara gormar om röda trådar hela tiden.

Detta var riktigt bra! GIllar faktiskt valintrot allra bäst, följt av Hmikes sångparti.

Trumkompet innan gillar jag inte så mycket, det låter lite för,,,weeehhhrm, öh, standard? Pianot plinkar liiiiiiite för planlöst eller hur jag skall säga, men tja. jodå, det funkar.

Sången är grym, inget snack alls. SKulle kanske gärna se lite flumdelay på sången.

Sedan avslutas låten med ett parti jag inte riktigt blir sams med. Fick man välja hade jag valt att ha introt där igen.

Sen tycker jag valarna kan gå upp o hämta luft genom hela låten, inte sluta så som det görs.

riktigt jävla bra!

Eloge till er tre!

Avslappnad:

--- Citat från: Emulator skrivet 26.10.2009, 11:01:29 ---intressant med bumpa läns såhär mitt i mitt försök till debatt kring demoforumet :D

Nå, det glädjer mig att äntligen kunna skriva så positivt i nån av dina trådar JT! Känns som jag bara gormar om röda trådar hela tiden.

Detta var riktigt bra! GIllar faktiskt valintrot allra bäst, följt av Hmikes sångparti.

Trumkompet innan gillar jag inte så mycket, det låter lite för,,,weeehhhrm, öh, standard? Pianot plinkar liiiiiiite för planlöst eller hur jag skall säga, men tja. jodå, det funkar.

Sången är grym, inget snack alls. SKulle kanske gärna se lite flumdelay på sången.

Sedan avslutas låten med ett parti jag inte riktigt blir sams med. Fick man välja hade jag valt att ha introt där igen.

Sen tycker jag valarna kan gå upp o hämta luft genom hela låten, inte sluta så som det görs.

riktigt jävla bra!

Eloge till er tre!

--- Slut citat ---

Säger som Gert Fylking, ÄNTLIGEN! :lol:
Tack som rackarn EMU! :) Riktigt kul att du diggar, även om det finns lite moln. Vi är själva rysligt nöjda så... :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion