Forum > Färdiga produktioner
Ocean Music, Harmonica Mike & Cykeln - I'm the Ocean
Stolle:
Det blir jäkligt bra med sången. Bara att fortsätta!
Harmonica mike:
Ja då kör vi test två då JT..Lyckades "knöka" in texten och satte basen.Däremot missade jag att Biken hade skrivit en reff..Nåväl,som avbrytare i låten och ett budskap textmässigt så tycker jag att det funkar fint.Mixat och klart om du tycker att det håller - så kör vi allt på samma fil.
#################
Maria:
Oj vad glad jag blev..Liten test bara så där och helt spontant,stort tack till Cykeln för texten,jag ylar bara och spelar lite bas :)
Per:
Oj ännu gladare nu,nu får ni lugna er lite :)
Stolle:
Tack för den,nu tror jag att jag har den..
######################
Edit: Låten och liret är klart och finns på första sidan.
Mike
Avslappnad:
Vrålkoolt! :) Tack så hemskt mycket för sången HM! :wub:
Marre, Dividend och Stolle! :D :wub: Superkul att ni diggar, känns jätte, jättekul! :)
HM, missade på tempot, det är 88 från 64 och framåt....
Harmonica mike:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 06.10.2009, 21:35:15 ---Vrålkoolt! :) Tack så hemskt mycket för sången HM! :wub:
Marre, Dividend och Stolle! :D :wub: Superkul att ni diggar, känns jätte, jättekul! :)
HM, missade på tempot, det är 88 från 64 och framåt....
--- Slut citat ---
He he..Jo jag fattade det snabbt så jag struntade i metronomen och körde mot det jag hörde av dina trummor..Kul att du diggar,då drar jag ut en högupplöst mp3 och dunkar iväg den på mailen lite senare,eller i morgon bitti..Jag kör allt på samma fil,enklast så då jag mixat det hela rätt bra nu..Dra upp virveln en liten snutt då du mixar in min fil..Jag ser till att min fil startar exakt där din drar igång så synkar det.
Mike
equality:
Oj, hänt massor. Snygg sång, snygg text. Breaks och andra grejor anar jag är på väg? Körerna fortfarande för mycket "på" i mitt tycke. Ska bli kul att följa. Kör hårt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida