Forum > Färdiga produktioner

Dividend med HMike och Marre - HOMECOMING

<< < (7/8) > >>

Dividend:
Ok, hade lite tid nu på eftermiddagen att fullfölja den här. Kommer ingen mer update på länge nu :D

Vill tacka alla som kommenterat, och de som gett goda råd, sjungit osv...

finalFINALMIX uppe! (Introt ändrat, justerat oboe lite mer, gett maria mer utrymme genom att fördela över träblås osv)

Light Head:
Det var länge sedan jag var här och visade mig, saknar er alla!!

Men nu var det ju musiken.

Kort och snabbt, och spontant.

Jäkligt bra!
Lite långt intro, men om det hade varit mer av karaktären "preludium" så skulle det vara helt ok
HM, tänk om man kunde ha en sådan röst!!! funderat på att sjunga "brittish"?? Tror det skulle vara otroligt effektfullt i just detta stycke.
Marr, tänk om man kunde ha en sådan röst!!! Känsla och lidelse ända ut i nervändarna!

Ett stycke som har enormt mycket power! Bra prestation från er samtliga inblandade!

Harmonica mike:

--- Citat från: Light Head skrivet 14.10.2009, 11:58:20 ---Det var länge sedan jag var här och visade mig, saknar er alla!!

Men nu var det ju musiken.

Kort och snabbt, och spontant.

Jäkligt bra!
Lite långt intro, men om det hade varit mer av karaktären "preludium" så skulle det vara helt ok
HM, tänk om man kunde ha en sådan röst!!! funderat på att sjunga "brittish"?? Tror det skulle vara otroligt effektfullt i just detta stycke.
Marr, tänk om man kunde ha en sådan röst!!! Känsla och lidelse ända ut i nervändarna!

Ett stycke som har enormt mycket power! Bra prestation från er samtliga inblandade!

--- Slut citat ---

Jaa!

Light head,kul att se dig igen  :)
Nyttigt med ett avbrott från internätet mellan varven,lite nya perspektiv liksom..Jo min sång,tackar för det utlåtandet..Men vad menar du med Brittish? Uttalet eller,in med hakan mot bröstet för opera feelingen eller vad..?
Lite lost där..red ut begreppen åt mig  :)

############################

Sorry för OT:t Per - men jag blev lite nyfiken på Lh:s Brittish fundering..Men det blev ju en liten bump ändå  :)

Mike

Dividend:
OT:a på ni. :)

Är också intresserad av vad LH menar. Tack för comment LH.. :)

Dividend:
Satt och lyssnade på denna igårnatt, och kom på att den är GRYMT BRA. Kärnan.

Värd att slutmixa till total eufori och skicka till Hmike var han nu håller hus. Tänkte ge mer utrymme för sångarna och några pyttedetaljer.

Vilka åsikter som helst är välkomna, inför denna slutmix (troligen ikväll).

Tack på förhand!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion