Forum > Demolåtar

Gurano - Tugg

<< < (3/3)

cykeln:
Ljudet som det är nu är lite för stickigt - men det är ju en idé
och det ligger en bra idé här!
Börja om med några tunga trummor och bygg på med gurorna
renodla riff och melodier

bjurte:
Gitarintrot låter ioförsig rätt spännande,men sen kommer en orgel som dränker allt och spelar skitkonstigt här och där,och den där 'trummisen' skulle i alla fall jag sparka omedelbumms..   :unsure:
Förlåt inte meningen att slakta,men du  behöver styra upp detta en hel massa.. :huh:

Gurano:
Uriah: jo du har helt rätt. Det finns en hel del att styra med å jag håller på så sakteliga. Jag är väl medveten om bristerna du påtalar. Trummisen var hög som ett höghus men han har landat nu :)
Du behöver inte vara orolig för att slakta - jag tål det, i alla fall så länge jag håller med  B) Stycket är dock bara en 1:a idé där jag inte brytt mig om att sätta något rätt, mer än att få grundidén på pränt. Jag bjuder på bristerna ;)

Cykeln: Kul att du gillar. Stickigt ljud - menar du då gitarrerna? Tror inte att jag kommer att ha så tunga trummor, men vi får se. Jag har en version nu där lätta trummorna spelar bättre i takt och där andra halvan nästan endast spelas med cymbaler. Dessutom laborerar jag med att använda det som en förlängning av förra låten jag la upp på forumet. Men denna version törs man nog inte lägga upp ;)

Mixuz: Tack. Roligt att du gillar

Gurano

Gurano:

--- Citat från: Gurano skrivet 28.09.2009, 01:40:18 ---Cykeln: ........Dessutom laborerar jag med att använda det som en förlängning av förra låten jag la upp på forumet. Men denna version törs man nog inte lägga upp ;)

--- Slut citat ---

Eeeeh jo jag vågade visst  <_<
Nu nyare version med orgeln lite lägre å trummorna lite fastare i köttet! men det finns fortfarande fel å brister (tex vissa grejor ska nog spelas om ) - ba´så ni vet. Detta är dock inte versionen som förängningen på "Love you more than ever"

Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion