Forum > Färdiga produktioner
Gränslandet - Vägen
cykeln:
Måste be att få tacka Åsa, asti, lyxvarianten, jonnerstone, mahan, marre, Eko, Kon-trollet för alla uppskattande ord om texten :wub:
och Kon-trollet, du är skarpsynt du! Men nu vet vi hur den låter i Åsas fantastiska version - det blir en skiftning i kulören och tolkningen ligger i lyssnarens öron.
ydderF:
--- Citat från: Kon-Trollet skrivet 22.09.2009, 09:56:41 ---Åsa sjunger hur bra som helst - MEN...det här är ju en 'grabbtext' om jag nånsin hört en
[..Och i nätter bland vilsekomna skator
Funnit sömnen i ett prång..] :D
skulle passa utmärkt med winnerbäck eller stefan sundström - du skriver skrämmande bra lyrik, käre cykel ! B)
och varför kan man inte kalla sig för Olsson/Holm - supercolt tycker i alla fall jag !
mycket bra Freddy !
-insåg just att det kanske ska heta Olsson/Wetter i det här fallet...hmm..ligger inte lika bra i munnen.. :lol:
--- Slut citat ---
Tack Kon-trollet!
Inte för at va elak, men jag måste få säga välkommen til 2009 ;)
Texten kan absolut sjungas av kvinnor!!
Om den hade handlat om kläder och om at vara på kökenet, så hade det varit en "grabbtext" ;) :lol:
Kon-Trollet:
--- Citat från: ydderF skrivet 22.09.2009, 10:52:10 ---välkommen til 2009 ;)
--- Slut citat ---
..tack ! :D trevligt att vara här ! :lol:
ydderF:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 22.09.2009, 10:10:28 ---Enda funderingen är att det hela känns lite instängt i min lyssning, någon annan som har gjort den reflektionen?
--- Slut citat ---
Det är nog banjon's psykologiske effekt :lol: :lol:
MaxB:
Härligt sound från goda musiker!
Inte bara jag som undrar om det är mer komprimerat än man egentligen vill?
Känns tyvärr väldigt ihoptryckt. Jag är inte expert på att förstå sånt men ser nu att vår gode vän Avslappnad har samma reflektion!
Släpp ut dem i en supermix - släpp in dem på svensktoppen!
Kommer ligga kvar ett helt år! :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida