Forum > Färdiga produktioner

Gurano, Marruschkka & H Mike - Love you more than ever

<< < (4/10) > >>

Kon-Trollet:
mycket stämningsfullt - tjejerna här på forumet sjunger BÄST - men som redan påpekats, lite för abrupt avslut... ;)

Gurano:
Tack HM å Kon-Trollet! Roligt att höra

Vars e brudarna??? - jo de är på KR och sjunger  :D
Håller med dig Konis.

Man får väl ta och förlänga stycket så småningom, så att ni alla blir nöjda  :D

Ha de
Gurano

Harmonica mike:
Förlänga låten..Nja..Tänk på att kort är gott,det kan lätt bli tråkigt om låten blir för lång..

För mig funkar denna ypperligt i nuvarande tappning.

Mike

Gurano:
HM - då står man där med skägget i brevlådan  :wacko:
Kort eller långt ? ja det är frågan - så skulle Shakespear ha sagt om han var musiker.

Om jag förlänger så blir det med annorlunda partier - vi får se (Orsa kompani lovar inget bestämt)

Ha de
Gurano

Harmonica mike:

--- Citat från: Gurano skrivet 22.09.2009, 11:38:24 ---HM - då står man där med skägget i brevlådan  :wacko:
Kort eller långt ? ja det är frågan - så skulle Shakespear ha sagt om han var musiker.

Om jag förlänger så blir det med annorlunda partier - vi får se (Orsa kompani lovar inget bestämt)

Ha de
Gurano

--- Slut citat ---

Okej,ja en förlängning med ett stick/annorlunda arr mitt i det hela skulle inte bli så dumt..Bra tänkt där,det kan lyfta nån nivå till då..

Då får du HOJTA till ordentligt när du har donat,för jag vill inte missa det för allt smör i Småland - fast det har ju asti och cpg snubben redan lagt beslag på  :D
Litet skämt det sista och skall inte tas så allvarligt om nån av er snålänningar råka läsa detta.

Rock on mate

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion