Forum > Färdiga produktioner
Gurano, Marruschkka & H Mike - Love you more than ever
Gurano:
LÅTNAMN: Love you more than ever
ARTIST/GRUPP: Gurano, Harmonica Mike & Marruschkka
GENRE: tja vad vet jag :)
LÅTLÄNGD: Lagom!
KOMPOSITÖR: Gurano: Musik, H Mike: bas, Marruschkka: Sång och allt därtill
PRODUCENT: Gurano, H Mike & Marruschkka
EV. MEDVERKANDE: -
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3
Nu e den klar. Efter ett intensivt, kreativt och givande samarbete ser vi nu denna som färdig.
Ha det gott
Gurano
cykeln:
Bra, lite annorlunda låt!
Nu är den färdig men lite tyckande ändå ...
Efter introt när Marre börjar sjunga så skulle jag vilja ha ner instrumenten, kanske bara en gitarr under första versen.
När "Love you more .." kommer så kan fler instrument komma in
För att backa igen när nästa vers kommer och sen dra på med hela orkestern
Tycker att sången skulle upp något i volym
Bra colab!
Dividend:
Jättebra den här. :) Tycker allt funkar, även om man kunde arrangerat annorlunda..
Men lägg in presentations-infon så man får veta vem som mixat, sjungit osv :D
Avslappnad:
Oj, den här diggade jag. Den börjar lite smygande för att blir lite åt det storsvulstiga håller och SÅ TAR DET SLUT... <_< Alldeles för kort för att komma till sin fulla rätt tycker jag, dubbelt så lång med lite bryt och annat skojisigt och sedan är den "komplett", tycker jag.
Gurano:
Tack och roligt att ni gillar
Cykeln: jo man kan kanske mixa annorlunda, höja/sänka vissa instrument och så vidare men vi är rätt nöjda som det är. Det finns lite brus och knäpp att jobba bort och det kommer jag nog att göra.
Divid: roligt att du gillar - ooops glömde att lägga in infot, tack för att du påminner :)
Avslappad: Kul att den uppskattas. Håller med om att den är för kort. Planen var att göra den längre men när det sedan gällde så kände jag att jag inte hade ork/tid att göra det. Man kan se det som att vi sparat detta till ett annat tillfälle.
Ha det
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida