Forum > Färdiga produktioner
Gurano, Marruschkka & H Mike - Love you more than ever
Marruschkka:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 22.09.2009, 00:15:10 ---Tjena.
Lyssnar på ny mixen då - japp det håller.
Mycket fin stämning i denna,sången har jag redan berömt men gör det igen.
Snyggt båda två och BRA jobbat!
Mike
--- Slut citat ---
Men..du är väl en riktig raring, tack igen :wub:
Den här musiken som Gurano gör tilltalar mej väldigt mycket, det är inte ström-linjeformat, lite oförutsägbart..och spännande. Då är vi två..minst :D..som gillar Guranos musik!
--- Citat från: SYNTH skrivet 20.09.2009, 19:49:04 ---Väldans skön låt ni har tillsammans bra jobbat! B)
--- Slut citat ---
Jadu..den här gjordes under en intensiv dag..men det gick som smort när man gillar musiken..då bara kommer tonerna..och texten. Din musik går inte heller av för hackor! Tack Synth:)
--- Citat från: Kon-Trollet skrivet 22.09.2009, 11:07:04 ---mycket stämningsfullt - tjejerna här på forumet sjunger BÄST - men som redan påpekats, lite för abrupt avslut... ;)
--- Slut citat ---
Vi tjejer gör ett häst-jobb här på KR :lol: Det finns ett par duktiga tjejer till här, bl a Stensdotter som jag längtar efter att få höra mer av..men det kommer säkert nåt från henne snart oxå, hoppas jag :) Tack Konis!!
Tills dess så får ni plågas med Åsas och min röst ;)
/Marr
cykeln:
Ja Jesus Gud vad vi plågas ;)
Nu tycker jag sången kom fram bättre
Tycker oxå den är något för kort ...
Marruschkka:
--- Citat från: cykeln skrivet 23.09.2009, 00:08:37 ---Ja Jesus Gud vad vi plågas ;)
Nu tycker jag sången kom fram bättre
Tycker oxå den är något för kort ...
--- Slut citat ---
Stefan..bra att det inte känns plågsamt då ;) Tack du, och jag håller med dej, skulle vara trevligt med nåt slags break i denna..och kanske en vers till. Vi får se om Gurano får till nåt framöver..är nog inte helt otänkbart :rolleyes:
/Marr
Åsa:
Den här var en jättefin låt, stämningsfullt spelat och sjunget, jättebra båda två!
Hörde ett retsamt klipp(?)ljud där spelaren stod på 50..
Fin låt som sagt!
:)
Gurano:
Marruschkka: nä det är inte helt otänkbart - funderar redan nu på en liten förlängning :)
Åsa: Tack. Roligt att du gillar stycket. ...och Jo jag känner till "klippljudet" och det kommer att tas bort vad det lider.
Ha det gott
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida