Forum > Färdiga produktioner
Toby - Rollercoaster
Toby:
Man tackar för Beatlesinfluensen..och dom har man ju hört förr! :P Synd att du tycker att engelskan drar ner intrycket.
Mvh
Toby
Emulator:
Visslingar. oj. inte ofta här på forumet man hör det :)
snyggt gjord pop tycker jag. några skumma trumfills i min smak lite för många slag på kort tid...eller nåt, men det är smaksak
Snyggt gjord refräng, sångdubbarna sitter hyfsat bra! nåt ställe som det är en liiiten osynk..fast helt oviktigt.
Men du vet, låter det bra i övrigt blir man petig.
gott jobb!
Toby:
Nej, här visslas det inte så ofta! :) Tack för det! Jo, någon trumfill kan kännas lite out. Tänker du på något speciellt ställe? Vilket ställe är det osynk på dubbarna? Tycker jag försökt att få dit dom så tajt som möjligt. Kanske är det något ställe jag blivit döv för. Jag är mycket tacksam för att du är petig. Det hjälper mig att utvecklas.
Stort tack för lyssning och kommentarer!
Mvh
Toby
Förresten ligger det uppe en lite nyare version nu men inget av det du har påpekat är ändrat på den.
Emulator:
:)
Faktiskt bara på ett ställe med trummorna egentligen, samt två (tror jag det var) dubbar som det slirade liiite på. Alltså, egentligen inget att anmärka på, men när allt annat låter bra....
Ska lyssna efter vilka tider det va när jag är hemma...vilken blir senare i veckan :)
Toby:
Tack, det ser jag fram emot! :)
Mvh
Toby
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida