Forum > Färdiga produktioner

Toby - Rollercoaster

(1/5) > >>

Toby:
LÅTNAMN: Rollercoaster
ARTIST/GRUPP: Toby
GENRE: Pop?
LÅTLÄNGD:3.56
KOMPOSITÖR:Toby
PRODUCENT:Toby
INSPELNINGSÅR: 2006 (ny mix, nu 2007!)
FORMAT: mp3

Har ändrat efter era tips och hoppas att det blivit bättre, eller? Något mer innan den läggs till handlingarna?
Mvh
Toby

mahan:
Hejssan Toby!

Har ju inte hört den förr så ingen jämförelse här.
Fin låt, great stämmor, fint arr!
Sen till sågen, trummorna har för mycket "room", tar lixom över låten. Många instrument som slåss om utrymmet. Panorera aningen på stämmorna.

Detta amatörens, vanliga lyssnarens kommentar
Ingen lättmixad låt, händer väldigt mycket, många spår att ratta, men lycka till

Fint jobb! :)

h.  Johan

Toby:
Tack för kommentaren! Glad över din positiva feedback! :) Absolut så måste trummornas room ner. Man blir ju lite döv när man sitter och skruvar. Tycker nog också att sången är lite ojämn nu när jag lyssnar. Måste fixa det också.
Tack!
Mvh
Toby

Harmonica mike:
Tjena T.
Denna har jag hört tidigare.Gillade den då ock gör det nu.Kanske ligger en av gurorna lite högt,den till vänster under första vers. Jag tycker trummorna sitter i mixen,arr/sound å lir mässigt,men jag är ju definitivt ingen trummis..

Hittar lite frekvens krockar mellan guror å sång.Spetsa sången eller gurorna,valfritt..Panorering av vissa delar skulle göra underverk,det är ju rätt mycket som låter stundtals så det blir lite rörig ljudbild i lurarna,däremot så låter det helt ok i monitorerna..
Nåväl,lite synpunkter från Boden.

Mvh
Micael

valdez:
Intressant låt..fina melodier!
Sången låter lite ojämn i volym..vissa fraser liksom försvinner lite och det blir svårt att höra hur texten går....men annars mycket bra sång och snygga stämmor!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion