Forum > Färdiga produktioner
ydderF - Ekko Fra Ditt hjerte
cykeln:
Det är ju bara så koseli ? och nydeli ? att höra detta på norsk!
Känner mig riktigt internationell :D
och det blir ju inte sämre av att det är så sanslöst bra
Att du tog fram detta på en dag är ..... jag vet inget bra ord ..imponerande låter lite tunt
Tack för din fina förvaltning av texten
Harmonica mike:
Tjena boys.
Lyckat collab? YES!!!
Skön dänga,och mixen låter ganska bra..Lite vass,men det är ju mera en fråga om tycke och smak.Personligen hade jag vässat av lite och lyft lite i botten.Men det funkar ju så här också.
Bra text till en bra sångare som har förvaltat lyriken kontra musiken utmärkt!
Kanon och full pott från Norrbotten.
Mike
ydderF:
Tackar tackar jag ;)
Mike, som vanligt mixar/mastrar jag samma dag som jag spelar inn... Det är så fyfyfyfyfyfy :angry:
Men jag kan aldrig låta bli :mellow:
En vacker dag skal jag mixa/mastra om dom..
Coolt at du gillade collaben ;)
Stefan, det blir inte sista gången, eller hur? ;)
equality:
Uj, uj vilka godsaker du levererar. Samma höga klass på mixarna som Yllets prylar. Suggestiv musik och text!
Personligen har jag lite svårt för Kent-soundet (två utpanorerade distgitarrer i var kanal) men den här låten växlar
kollosalt häftigt och du lyckas verkligen bygga upp stämningen och intensitet från det återhållna ("indian"-stämmorna)
till max ös. Varför hör jag inte din musik i radion eller TV? Detta skall ut till en större publik!
ydderF:
Tack för tusan, EQ!
Nuväl, nu är det inte Kent ( eller Cunt som jag kallar dom ) som va först ute med pannade gitarrer, men jag förstår vad du menar. ;)
Inte helt min grej heller, men man kommer inte utenom at det har en "rockig" effekt :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida