Forum > Färdiga produktioner
The Rubberband Band - Pablo Picassos Painting
mahan:
Tjou!
Ingen skillnad vilken avdelning man länkar in på så hittar man PPP. Först i utförande av AS och nu mitt i alltsammans med TRB, blir riktigt YIS av detta. Men eftersom låten ligger på FD så måste den säkert var OK, annar kan det bli GOHLINSUD! :P
Översättningshjälp:
YIS = yr i skallen
GOHLINSUD = gör om hela låten innen ni sätter upp den
Sorry kunde inte låta bli efter att läst de olika förkortningarna i trådbörjan! :D
Låten har jag kommenterat och gett min GK!
h. johan
Harmonica mike:
Tjabba JT.
Som tidigare så gillar jag mitt delen bäst.Och som du har fått till det! Där svänger låten grymt.
Blåset är ju helt underbart,dels låter det bra och är snyggt lirat.Svängigt som s&#¤n!
Eq ville ju ha en egen låt av det och jag är böjd att hålla med.Nu hör jag andra grejer på basen som skulle svänga till det än mer..Antar att jag blev inspirerad av ditt sköna blås :)
Dock skulle trummorna behöva fixas lite mot det..Får nog investera i C5 vad det lider så vi snackar samma språk B)
Mixen bra,och nu svänger det katten!
Mike
Avslappnad:
Tackar och bockar HM! :) Tror nog att det finns en möjlighet att göra mellanpartiet till en egen låt. ;)
Kul att blåset funkar! Kontakt 3 innehöll ju tom svängigt blås. :D
Eddi:
Svänger som tusan det här är lite tveksam till det som händer efter 207 på KR-spelaren det suddar liksom bort groovet och det tycker jag är lite synd. Såg att ni funderar på att göra mellanpartiet till egen låt - ja gör det men jag tycker nog inledningen ska vara kvar riktigt sköna syntljud där. Och Sax-ljudet wow! vad är det för nåt? Basen kompletterar underbart i mitten. MER MER.....
asti:
Jag håller väl i stort med tidigare kommentarer - partiet som börjar efter ca 95 sekunder är bra! Snyggt elpiano och fin bas! Trummorna låter aningen "hårt" i mitt tycke!
Blåset är inte så tokigt heller..............!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida