Forum > Färdiga produktioner
Cats have dreams - The girl I knew
Jocke:
--- Citat från: Eko skrivet 03.09.2009, 22:08:17 ---... en blandning av Teddybjörnen Fredriksson och The Missing Kite eller vad den hette...
--- Slut citat ---
:D Kul att den berör dig!
/J
SYNTH:
Skön låt men jag skulle vilja har fram din röst mer i den! :)
Eddi:
--- Citat från: Jocke skrivet 03.09.2009, 22:20:53 ---
--- Citat från: Eko skrivet 03.09.2009, 22:08:17 ---... en blandning av Teddybjörnen Fredriksson och The Missing Kite eller vad den hette...
--- Slut citat ---
:D Kul att den berör dig!
/J
--- Slut citat ---
Ja det är sant det gjorde den ju trots allt :)
Jocke:
--- Citat från: SYNTH skrivet 03.09.2009, 23:20:48 ---Skön låt men jag skulle vilja har fram din röst mer i den! :)
--- Slut citat ---
Tack - kul att du gillar den trots att den är lite "märklig"! :) Det är Leo som sjunger - han är duktig men som jag skrev innan så va vi lite orepeterade... tror inte att inspelningen riktigt tål högre nivå... ajajaj, kanske någon dB till vid 1-2kHz.... :huh:
/Jocke :)
Dividend:
Först undrade jag vad sjutton detta var för skit :D Men det var bara introt, lite trist. Hoppas du inte lagt för mycket tid på det, för det är ett sånt parti musik som får en att vilja byta radiokanal direkt. Eller så missar jag poängen.
Snabblyssning så skriver bara ner mina intryck:
Fina trummor. Helt ok sång som funkar i sin melankoliska stil. Texten verkar vara deprimerande, utan att ha lyssnat efter texten.
Välgjort komp. Skönt parti runt 250. Lite psalm på satanistsammankomsten. Lite tvärt kast sen, till ett trallvänligt parti med ugandas nationalsång som melodi för gitarrsolot. Riktigt trevligt sammansatt, även om man skulle kunna tänka sig övergångspartier om 4 takter eller kortare.
Lite splittrat, tvära kast, men det funkar ändå. Gillar!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida