Forum > Färdiga produktioner
Cats have dreams - The girl I knew
Jocke:
Satanistsammankomst och Ugandas nationalsång - kan man bli annat än glad? :P Det var det finaste någon sagt idag. ;)
Det ÄR en mycket dyster historia det här. Leo som sjunger och har skrivit texten vill egentligen sjunga käcka poplåtar.., och så kommer han med den här texten! :huh: Jag lyckades i alla fall övertyga honom om att låta flickan leva till slutet av låten! <_< Han kommer säkert att bli glad för att sången uppskattades och jag blev glad för att du tycker att trummorna och kompet funkar! :)
Jag kan fatta att det kan uppfattas som lite splittrat. Har en förkärlek för kontraster och det kan vara lite pyssel att få det att hänga ihop. Det kanske är lika bra att börja på en "Radio edit" om det nu skulle bli aktuellt! ;)
/Jocke
Edit. Uppdaterade förstposten med texten.
MaxB:
Höjdarlåt i min mp3-spelare! Visst har sången en del falskta inslag och inte är den hundra perfekt i mixen men den här låten är skön!
Jocke:
Hej Max!
Sorry att det tagit sån tid - köpte en ny gitarr och sen var jag borta... Uppskattning är att alltid trevligt och "bygger egot"! :)
Tack!
/Jocke
Dividend:
Ja, denna låt har jag laddat ner nu!
Tack för musiken!
Jocke:
Tack själv! :)
Den är ju lika lång som 3 vanliga låtar - blir som Kiner-egg - 3 överraskningar i en! ;-)
/Jocke
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida