Forum > Demolåtar

mahan - FELL IN LOVE

<< < (3/4) > >>

olofd:
uttal!
annar bättre än den förra.
men trummorna har inget punch 'n.
man "känner" dom inte.

Keep on going

asti:
Gillar energin i den här! Bra sång och körer och fint akustiskt gitarrspel! Trummorna "försvinner" lite ibland,
så "tyngden" i låten tappas för en stund, om du förstår vad jag menar. Uttalet kan väl slipas lite på också!
Orgeln skulle jag vilja höra lite mer av i låten och inte bara i slutdelen!

tsmalmbe:
Elgitarrens sound är lite för litet för detta. Megadistortion, men inte fylligt sound. Nå, vampen kommer snart och räddar denna låt.

Melodin. Kanske den skulle kräva lite mera för att bli lite "trallvänligare".

Tekniska genomsnittsnivån på allt är såpass hög nuförtiden att det blir mera och mera att gräva in sig i själva låtskrivandet i kommentrreingen.

mahan:

--- Citat från: olofd skrivet 28.08.2009, 16:07:47 ---uttal!
annar bättre än den förra.
men trummorna har inget punch 'n.
man "känner" dom inte.
Keep on going

--- Slut citat ---
Tjou Olof!
Det där med uttalaet e nog nåt ni får lev med... som att lära en gammal hund sitta! :D
I min ålder så e nog uttalet o utseendet fixat sas, är vad det är, take it or leave it.
Trummor har alltid varit min bättre sida så bara jag kommer hem och tar itu med mina "riktiga" trummor så ska du se. Sen e det det där med smak o tycke, gillar ju 80-talets tunga trum sound men dom har inte lixåm ruktigt gått hem här på KR så jag har tunnat ut dom... så visst kan man delvis låra en gammal hund sitta! :D

Tack för lyssning o kommentar Olof! :)

h.  johan

mahan:

--- Citat från: asti skrivet 28.08.2009, 17:18:04 ---Gillar energin i den här! Bra sång och körer och fint akustiskt gitarrspel! Trummorna "försvinner" lite ibland,
så "tyngden" i låten tappas för en stund, om du förstår vad jag menar. Uttalet kan väl slipas lite på också!
Orgeln skulle jag vilja höra lite mer av i låten och inte bara i slutdelen!

--- Slut citat ---
Takk o båkk Asti!
Fint att du hittar gillande greijer, trummorna har fått nega av andra så dom ska ses över. Och uttalet då.... kolla mitt föregåensde svar :rolleyes:
Orgeln ska väl kunna fixas, ska hämta den närmaree! :D

Tack för lyssningen  o kommentaren! :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion