Forum > Färdiga produktioner
Eko&Kornstad - Reason To Try
Kornstad:
Tjenare Eddi! Det spelar ingen roll alls. Gör som du vill med inandningarna, jag har redan tagit tillvara på luften. ;)
Guldkorn, gud, skitbra....nja, det är väl kanske att ta i rätt rejält. Men jag tackar ödmjukast för komplimangerna.
Jättekul att det gillas! (men jag vill ju kunna sjunga som Russel Allen....)
Andréas
Emulator:
skriksången mot slutet är makalöst kaxig. riktigt bra!
låten är bra mycket bättre än produktionen i mina öron.
Det slaskar och slafsar om reverb, och botten och tyngd saknas.
Låter som nåt svenskt synthband från slutet av 80 jag inte kommer ihåg namnet på.
Jag gillar låten, så kan ni inte försöka ordna till den riktigt? Släpp en knastertorr version, och öka effekterna eftersom. Gitarrsolobitarna var riktigt bra också. Gillar.
Bra låt som förtjänare bättre produktion! Testa o släng på nån Flood-loop till trummorna så närmar det sig kanske U2 lite?
my 2 cents
Eddi:
--- Citat från: Emulator skrivet 25.10.2009, 21:56:33 ---skriksången mot slutet är makalöst kaxig. riktigt bra!
låten är bra mycket bättre än produktionen i mina öron.
Det slaskar och slafsar om reverb, och botten och tyngd saknas.
Låter som nåt svenskt synthband från slutet av 80 jag inte kommer ihåg namnet på.
Jag gillar låten, så kan ni inte försöka ordna till den riktigt? Släpp en knastertorr version, och öka effekterna eftersom. Gitarrsolobitarna var riktigt bra också. Gillar.
Bra låt som förtjänare bättre produktion! Testa o släng på nån Flood-loop till trummorna så närmar det sig kanske U2 lite?
my 2 cents
--- Slut citat ---
Ja jag har nog funderat på att kanske göra om alltihopa nu när voicen blev så förbålt bra. Har du lust att göra trummor Emu?
Emulator:
Jao, för fanken. Testar gärna!
Kornstad:
Ja, vad kul! Det ser jag verkligen fram emot att höra sedan!
Det skall bli väldigt spännande att se vart denna låten tar vägen. :)
Andréas
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida