Forum > Färdiga produktioner

Eko&Kornstad - Reason To Try

<< < (14/15) > >>

Eddi:

--- Citat från: Emulator skrivet 26.10.2009, 01:54:00 ---Jao, för fanken. Testar gärna!

--- Slut citat ---
Oj snabbt svar där höll på att missa det - kul Emu - jag PM:ar dig

Rattlesnake:
Låter lite ofärdigt. Jag saknar en klassisk rockbas som markerar 8-delar. Men helt klart lovande. Är ambivalent till att byta ut trummorna mot loopbaserat, men värt att testa. :)

Eddi:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 26.10.2009, 23:16:52 ---Låter lite ofärdigt. Jag saknar en klassisk rockbas som markerar 8-delar. Men helt klart lovande. Är ambivalent till att byta ut trummorna mot loopbaserat, men värt att testa. :)

--- Slut citat ---
Jag har gjort ny orgel, ny acke, nytt solo (som inte blev 100, OCH la på en bas men inte i 8-delar kanske skulle ha gjort det?
I alla fall ny mix i avvaktan på EMU´s variant.

Dividend:
Återupptäckte denna av ett sammanträffande (missat slutversionen/erna), borde ha kommit ihåg att det var Eko som låg bakom, med tanke på allt rumseko/reverb som också är min enda invändning mot låten/mp3an som föreligger.

Nog bland det bästa som finns under färdiga demos, riktigt bra alltså.

Och bra sjunget av Kornstad..

Eddi:

--- Citat från: Dividend skrivet 03.06.2010, 21:48:36 ---Återupptäckte denna av ett sammanträffande (missat slutversionen/erna), borde ha kommit ihåg att det var Eko som låg bakom, med tanke på allt rumseko/reverb som också är min enda invändning mot låten/mp3an som föreligger.

Nog bland det bästa som finns under färdiga demos, riktigt bra alltså.

Och bra sjunget av Kornstad..

--- Slut citat ---
Stora ord Div tack för det även om just mitt reverb blev dissat :D Kornis är lysande på denna.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion