Forum > Färdiga produktioner

Eko&Kornstad - Reason To Try

<< < (3/15) > >>

Kornstad:
Jag vill också kunna lira solo på elguran sådär...    :(

Saknar trycket i bastrumman. När gitarrerna kommer på så hör man den nästan inte alls.
Lite för mycket "arena" över mixen för min smak, men är det live-känsla du är ute efter så är det på god väg.

Skall bli intressant att höra vart denna tar vägen.

/ Andreás

Eddi:

--- Citat från: Wernborg skrivet 16.08.2009, 21:33:25 ---
--- Citat från: Eko skrivet 16.08.2009, 18:58:40 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 16.08.2009, 14:49:06 ---Kvarteret Skatan goes Arena.

:D

--- Slut citat ---
Den fattade jag inte?

--- Slut citat ---

Lite samma stuk som signaturen till Kvarteret Skatan.

http://svtplay.se/t/111254/kvarteret_skatan

--- Slut citat ---
Ok då fattar jag - en serie som jag bara landat på ibland - humorn är kanske lite väl bizarr men dom är lite kuliga allt om man är på rätt humör.

Eddi:

--- Citat från: Kornstad skrivet 16.08.2009, 21:41:54 ---Jag vill också kunna lira solo på elguran sådär...    :(

Saknar trycket i bastrumman. När gitarrerna kommer på så hör man den nästan inte alls.
Lite för mycket "arena" över mixen för min smak, men är det live-känsla du är ute efter så är det på god väg.

Skall bli intressant att höra vart denna tar vägen.

/ Andreás

--- Slut citat ---
Oj tack för den - tycker inte alls att jag kan lira solo egentligen. Ja baskaggen kanske ska upp en del och javisst är det live-känsla jag söker så jag hoppas det är ursäktat  :)

Harmonica mike:
Tjabba Eddi.

Ja vid det här laget så känner du väl min brevlåda  :D

Mike

Tokai:
1. Var är baskaggen?
2. Var är sången? Ja, jag vet, det finns ingen, och ska inte va nån heller tycker jag.
3. Det svänger stundtals för tusan
4. Tajta ihop syntslingan och wha wha guran med kanske bongos och deckartemat sitter som gjutet + lite blås och kanske nåt som spelar en melodislinga.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion