Forum > Färdiga produktioner

Eko&Kornstad - Reason To Try

<< < (2/15) > >>

Eddi:

--- Citat från: Wernborg skrivet 16.08.2009, 14:49:06 ---Kvarteret Skatan goes Arena.

:D

--- Slut citat ---
Den fattade jag inte?

Eddi:

--- Citat från: equality skrivet 16.08.2009, 17:32:58 ---Börjar ju lite i Shaft-stilen med det groovet. Wha-wha-gura med dubbla takten där också kanske?  Annars en bra grund men du kommer nog inte ifrån deckarmusik-associationerna eller också gör du det med helt otippad sångmelodi & text (=I natt är jag din eller nåt. Ledin fick faktiskt min version av sommaren är kort igår, sorry OT).  :ph34r: :rolleyes: :P

--- Slut citat ---
Deckare hm.. tja kanske lite åt det hållet inget som jag tänkt på. Vi får väl se vad som händer  :D

Eddi:

--- Citat från: cykeln skrivet 16.08.2009, 15:11:33 ---Läckert!
Bra drag i gurorna
Kanske lite för mycket arena på den högra
Trummorna skulle behöva lite mer fläsk
Hur lyder texten?

--- Slut citat ---
För en gångs skull så började jag i fel ände med takt och bas - tycker också att det blev läckert lite enformigt kanske men med sång på tja vad kan hända? För mycket arena på högra ja det är ett analogt delay på i grunden så det får vara men jag håller med. Behöver trummorna mer fläsk? Jaha.. ok får titta på det. Texten nja jag håller nog på den lite, inget som varken du eller jag kan sjunga i alla fall  :D (tror jag)

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 16.08.2009, 17:47:07 ---Välkommen hem!
Hoppas du haft det bra!

--- Slut citat ---
Tack för det. Jo det var bra men varmt puh nästan skönt med Sverige nu.

Wernborg:

--- Citat från: Eko skrivet 16.08.2009, 18:58:40 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 16.08.2009, 14:49:06 ---Kvarteret Skatan goes Arena.

:D

--- Slut citat ---
Den fattade jag inte?

--- Slut citat ---

Lite samma stuk som signaturen till Kvarteret Skatan.

http://svtplay.se/t/111254/kvarteret_skatan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion