Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat Marruschka - Up to the star
Alatar:
--- Citera ---Jodu..det här lär inte gå att plagiera helt lätt..det är en del av tjusningen det oxå :) Tack!!
--- Slut citat ---
Jo, det är nog sant :lol:
Får erkänna att jag har svårt för sådan här musik, typ Arvo Pärt, vissa av Debussy, eller även vissa av Dividende.
Jag kan se att det finns fina harmonier och spänning. Men för att mitt sinne skall gilla en låt så behöver jag mer ordning.
Men: keep up the good work :rolleyes:
// Martin
Marruschkka:
Vilken tuur..att vi tycker så olika här..jag är inte vän av ordning..i musikaliska sammanhang..inte i allt..jag gillar ju överraskningar..efter att ha gjort en mängd förutsägbara grejer genom åren, men jag förstår naturligtvis hur du menar här Alatar..respekt :D
Det finns andra forum som uppskattar lite "out of the average-normen", men KR är ändå där jag trivs bäst :rolleyes:
Tack Divi för din underbara musik.
/Marr
Harmonica mike:
Kära vänner:
Detta har ni gjort alldeles lysande! Så bra detta,lite gåshud mellan varven.Men jag måste också sälla mig till negativitetskören avseende längden,här har den betydelse :D - mera för tusan!
Lysande komposition och du gör ett starkt framträdande här Maria.
Gillar detta!
Mike
Dividend:
Mike: Tjena. Kul att det upplevs som "lysande", vi får se om det kommer en nykomponerad final till denna. :)
Alatar: Tack för lyssning, jo det kan nog upplevas så. Håller med. Jag får jämföra med sångmelodin som den skrevs med noter för att se om det är taktfast :D Inte tänkt på, tycker marre gör ett kanonjobb här och det tycker jag fortfarande. Men behövs omtagning så är det ju objektivt så :)
Alatar:
--- Citat från: Dividend skrivet 13.08.2009, 10:53:19 ---Men behövs omtagning så är det ju objektivt så :)
--- Slut citat ---
Omtag? Nja, tycker inte det. Marres sång passar bra till låten. Mycket vackert och vemodigt, faktiskt :-)
Och nu, när jag har lyssnat på låten ett antal gånger tycker jag faktiskt om den mer och mer. :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida