Forum > Demolåtar
Flabb - Far away
flabb:
jugas, tyckte jag själv hade lite strul, jag kör firefox på Mac' kanske ngt med senaste uppdateringen vem vet,
ja du kan alltid snegla in direkt på servern jag tankar upp filerna på som uriah skrev
cykeln, tackar, jag har precis lagt på nya kompguror, 2 stcyken, förhoppningsvis lite tajtare och grymmare.
Ev kommer uriah prova på lite trumprogrammering, skoj.
Så då återstår om nån vill kasta sig på basen eller gurasolot, kanske vänta med basen tills trummorna är på plats iofs.
Jag filmade förresten ena gurakomppålägget, får se om jag får upp en film sen, gör ju tråden lite ballare och så är det ju fredag o allt :)
Edit: råkade slarva bort filmen, så får ta det nästa gång
cykeln:
fredag o malt heter det väl :D
flabb:
Ny version 6, inget dramatisk, spelat in nya kompguror, dragit ner lite på reverb, EQ:at lite grann bas/kick/guror, kanske en aning mindr grötigt? Pillat lite på sångvolymen, den var lite stark på en del ställen.
MaxB:
Skont spel och harlig sang i "Flabb_mfl_far_away_090811.mp3"
Bara en sak jag saknar - små-riff genom hela låten - små licks här och där som utfyllnad, för att ge mer omväxling!
mahan:
Jisses o himmelns höga skyar! :lol:
Detta sitter som bara den, blir lite orolig här.... håller Boden guuben på att at över musikmarknaden :unsure:
Tusan va Mike sitter på låt som låt, han har en overall röst och han kan bända den till både blues o råkkenlus!
Blir glad över dessa samarbeten, borde själv ge mig tid att klösa på med samma motivation!
Snyggt jobat guubar, få se va ni kåmer til bara alla tagningar e klara... så underbara!
H. obbnäsguuuuben :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida