Forum > Demolåtar

Flabb - Far away

<< < (16/20) > >>

ydderF:

--- Citat från: Dividend skrivet 29.10.2009, 15:04:40 ---Detta har gått från att vara en bra rocklåt, till andrapriset i min subjektiva tävling om de bästa collaben på KR som jag kommer på nu på rak arm.. 1:an är Avslappnad/HMs/Cykelns I am the ocean. Fan, "dont give a damn" också. Då delar denna låt andra platsen med Foolbar. HM har både silver och guld på min subjektiva pall. Inte dåligt Mike! ;)

Oj, får inte glömma blågräsprojektet. De får tredjeplatsen, för de har lyckats få mig att ytterligare gilla country (blågräs).. Sen är de ju så gulliga :D

--- Slut citat ---

Jag tackar ödmjukt för det, Divi ;)
Du har fått mig att öppna öronen for klassisk, så bättre kan det inte bli :)

flabb:
Är nån intresserad av att prova på gurasolo, trumspår eller bas så hojta,
då jag redan släppt sången till Mike så vore det kul höra fler varianter på de andra instrumenten,
vore häftigt att höra en egen låt utföras av andra :)
Kanske nån har tips på ahh-kör arr också, who knows

jugas:
hej...blev sugen på att höra låten igen men spelaren svarar inte...jo den blir orange men kommer ingen musik...händer inget på högerklick heller...
vet så klart inte om felet ligger i din/KR:s ände eller i min...men jag kan lyssna på andras låtar....

cykeln:
J-ligt snyggt pojkar!
Bra låt - vet inte vad det påminner om men det är något från 60 - å det är ju inte fel!
Bra guralir och HM på röst sitter perrans
Ska inte uttala mig om trummor då jag inte hör skillnad på baskagge och ölkagge

bjurte:

--- Citat från: jugas skrivet 30.10.2009, 10:51:17 ---hej...blev sugen på att höra låten igen men spelaren svarar inte...jo den blir orange men kommer ingen musik...händer inget på högerklick heller...
vet så klart inte om felet ligger i din/KR:s ände eller i min...men jag kan lyssna på andras låtar....

--- Slut citat ---

Skit i spelaren,klicka på den här länken istället : http://spinachbeach.se/foolbaar/far_away_090811.mp3

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion