Forum > Färdiga produktioner

Gurano - Arla solstråle

<< < (2/3) > >>

Dividend:
Låter jävligt inspirerande faktiskt. Tycker det låter för mycket kinesiskt, och för lite nordiskt just nuför att frammana bilden du har.

Stör mig inte heller på kakafonin, tycker det på nåt sätt har en roll. Men spela in det på nytt, med mjukare anslag runt det stället kanske?
Och förläng gärna! :)

asti:
Tycker det låter väldigt skånskt!  B)
Låter aningen kaotiskt och ej färdigmixat, men onekligen spännande klanger!
Och glöm inte bort Freddys favoritinstrument - dragspel! Gör sig bra i alla väder!  :)

Gurano:
Tjenis!

Rattle: Håller med om bullret - det är nu dämpat en del (dock inte upplagt ännu - vet inte hur ofta man bör uppdatera? Kan ju bli lite tjatigt om man byter ut filen hela tiden). Stycket har även blivit lite längre å med ytterligare instrument. Håller dock inte med om likheten med Divid - tycker själv att vi jobbar med helt olika ljudbilder. Han med täta ljudmattor å jag med mer avskalade toner. Men jag tar det som en komplimang  :lol:

Divid: Tänk så olika man kan uppleva saker å ting. Jag hör mer nordiska folkklanger än asiatiska. Kul att du gillar!
Du får försöka tänka dig en morgontrött sol som försöker dra sig över kanten med hjälp av sina strålar  :wacko:

Asti: Tillhör Skåne norden?????? Visst finns det en förening som samlas varje år och hackar bort en liten bit mellan Sverige å Skåne, så att Skåne till slut ska flyta bort??
Ska tänka på Dragspel - det går nog klämma in ;)
Känner du någon som vill lägga på ett spår  B)
Kul att du gillar!

Gurano:
Hej gott folk!
Jag ser mitt första bidrag efter semestern nu som klart. Inte så stor skillnad jämfört med utkastet men lite mer variationer och instrument är det. Kanske att stycket kräver några lyssningar innan den faller på plats?

Hoppas att några av er finner den ok!

Gurano

Dividend:
Jag gillar starkt. Och laddar ner den.

det kaotiska är kontrollerat, det låter som ett färdigt stycke. Kort men naggande god, eller vad man säger ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion