Forum > Demolåtar
mahan - LATE SUMMERNIGHT
MaxB:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 30.07.2009, 10:30:40 ---Hah... om du har ena handen gipsad så är ju denna gjord med andra handen... detta är alltså en andra-hands låt :D
Space
--- Slut citat ---
Jag tycker inte det låter enahanda!
Snyggt med dina kör-arr. Jag lyssnar på laptop-högtalare och allt går fram bra men jag skulle nog dra ner lite på autoguran med tanke på mina högtalare...
Oerhört kul att en andra studio med enklare medel kan tjänstgöra. Nu ska nog jag presentera ytterliggare två halvfärdiga - gjorda med QY10 och munspel utanför Kalajoki.
mahan:
--- Citat från: MaxB skrivet 01.08.2009, 21:51:24 ---Snyggt med dina kör-arr. Jag lyssnar på laptop-högtalare och allt går fram bra men jag skulle nog dra ner lite på autoguran med tanke på mina högtalare...
Oerhört kul att en andra studio med enklare medel kan tjänstgöra. Nu ska nog jag presentera ytterliggare två halvfärdiga - gjorda med QY10 och munspel utanför Kalajoki.
--- Slut citat ---
Tjou!
Visst e de kul att kunnan sitta ner o skruva till musik var man än är. Skall nog lyssna på ditt "Kalajoki" och (andras med för den delen) bara jag kommer hem, här på stugan lyckas inte ner laddningar pga usla mobilförbindelser.
Tack för lyssning o komment MaxB! :)
h. johan
Rattlesnake:
Låter ju riktigt bra om gitarrerna, fantastiskt att få till det så. Nån enstaka tonföljd eller arpeggio kan låta lite för jämnt för att vara på riktigt, men det går ju att fixa till.
Tycker leadsången är lite för dämpad, jag skulle vilja ha lite mera topp på den. Körerna är snygga. Stråkmattorna tycker jag kan vila lite i verserna.
Dividend:
Dom där gitarrerna lurar mig iaf :)
Snyggt!
Låten som sådan är väl i princip färdig? Men kan hålla med om att vila med stråket i verserna..
Snyggt sjunget också, bra att du itne bröt halsen :D
Bra!
flabb:
Lät bra mahan, gurorna lurade också mig där, vart är världen på väg? :rolleyes:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida