Forum > Demolåtar
mahan - LATE SUMMERNIGHT
mahan:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 02.08.2009, 14:53:24 ---Låter ju riktigt bra om gitarrerna, fantastiskt att få till det så. Nån enstaka tonföljd eller arpeggio kan låta lite för jämnt för att vara på riktigt, men det går ju att fixa till.
Tycker leadsången är lite för dämpad, jag skulle vilja ha lite mera topp på den. Körerna är snygga. Stråkmattorna tycker jag kan vila lite i verserna.
--- Slut citat ---
Bugar o bokkar för den! :)
Snappar upp dina ideér för nästa mix,
TACK!
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 02.08.2009, 14:59:44 ---Dom där gitarrerna lurar mig iaf :)
Snyggt!
Låten som sådan är väl i princip färdig? Men kan hålla med om att vila med stråket i verserna..
Snyggt sjunget också, bra att du itne bröt halsen :D
Bra!
--- Slut citat ---
Grundlurad! :D
Det är nog så att gurorna låter lite för bra för att vara äkta.
.... "brutit halsen" (garvar med tårarna i ögonen) :P :lol: :D :lol:
Tack Per för lyssning o hääärlig kommentar!
h. johan
mahan:
--- Citat från: flabb skrivet 02.08.2009, 18:47:34 ---Lät bra mahan, gurorna lurade också mig där, vart är världen på väg? :rolleyes:
--- Slut citat ---
Tjou!
Hopppas att jag inte blir stämplad som lurendreijare här, icke meningen att luras :rolleyes:
Tycker nog mera om att lira riktiga guror, hoppas att få armen i spelskick snart!
tack för lyssning o komment! :)
h. johan
mahan:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 30.07.2009, 10:30:40 ---Hah... om du har ena handen gipsad så är ju denna gjord med andra handen... detta är alltså en andra-hands låt
--- Slut citat ---
Javisst, som en bump kan väl sägas att Mahan goes secondhand! :D
mahan:
TJOU!
Med detta inlägg kör jag en BUMP!
Ny version, kanske slutliga... up to you :D
Version 2. den 19 augusti 2009
[mp3=200,20,0,left]http://johanm.com/music/LATE%20SUMMERNINGHT-final-03.mp3[/mp3]
God fortsättning på sommaren! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida