Forum > Demolåtar
mahan - LATE SUMMERNIGHT
mahan:
Eko:
Kul att det gillas, alla stugbandningar e ju slask o kommer att jobbas vidare med i hemma studion
Och den arma aren då, vänster arms bikepsmuskel brast plus några senor därtill nåra dar före midsommarn. Nu är armen opererad o gipsad o gipset kommer bort den 24.8...
Men musiktillverkningen tar drt inte kål på, får bara vara uppfinningsrik o köra med onearmed production!
Micael:
Tackar för snygg feedback, ska nog slipa vidare på detta i höst, hoppeligen som twoarmed då
Volymen på leaden, lite mycke primille kanske o inte fullt så pro verktyg som hemma. Kul att di gillar!
Avslappnad:
Aloha på dig med, ny bekkantskap är alltid kul!
Och alltid skönt med positiv feed!
Space:
Jajjamen, everything is secondhand, eller i detta fall lefthand!
Yllet:
Kul Jon att du tittar in. Real Guitar e nåt som jag använde förr innan acken började sitta bättre. Nu e jag lixåm tvungen att gå tillbaks i tiden så länge vänstern e styv. Programmet innehåller nog många färdiga fraseringar, riktigt snygga, och styrs helt enkelt genom "midifiering". Oftast tar jag fraseringar via BIAB och här t.ex har jag gjort på det sättet.
Körer går bra att banda även som enarmad o kul att dom gillas!
STORT TACK TILL ALLA FÖR LYSSNINGAR O KOMMENTARER.... :D
Det kommer mera
h. johan
max:
Tycker det var riktigt bra jobbat det här. Är det inga riktiga gitarrer eller bas?
Låter mycket trovärdigt iallafall!
Bra jobbat och bra låt!
mahan:
--- Citat från: max skrivet 01.08.2009, 11:48:41 ---Tycker det var riktigt bra jobbat det här. Är det inga riktiga gitarrer eller bas?
Låter mycket trovärdigt iallafall!
Bra jobbat och bra låt!
--- Slut citat ---
Tjou Max!
Hehe, det enda jag kan göra med mina riktiga guror för tillfället är att titta på dom. :D
Så låtarna som nu produceras kommer till med hjälp av VST pluggar, och med lite jobb så får man dom att låta rätt så hyfsat.
Kul att det gillas o tack för lyssning o kommentar! :)
h. johan
SYNTH:
Var ju riktigt skön låt du har fått till vetja! :)
mahan:
--- Citat från: SYNTH skrivet 01.08.2009, 17:37:42 ---Var ju riktigt skön låt du har fått till vetja! :)
--- Slut citat ---
Tjou!
Ett varmt tack för den kommentaren SYNTH! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida