Forum > Färdiga produktioner

The Real Ruff Racoons - Sweet Lie Sour Trouble

<< < (4/7) > >>

asti:
Kul poplåt, som svänger bra! Men jag tycker ni ska göra något åt den vassa/hårda sången i "Tweedely Di, tweedely dum".
Bra spelat och bra känsla i utförandet! Hade inte Middle of the Road en låt som hette något liknande......?
Vad gäller sången tycker jag den ligger några toner för lågt för att göra Åsa rättvisa!  :)

Åsa:

--- Citat från: asti skrivet 27.07.2009, 16:40:04 ---
Vad gäller sången tycker jag den ligger några toner för lågt för att göra Åsa rättvisa!  :)

--- Slut citat ---

:blink: jag är inte med...  :huh:

För övrigt då, är det okej att skriva på svenska nu när ni är sådär intörnattshcjonälla?
Kul låt var det, lite tom i mixen.. vet inte hur jag ska beskriva. Snyggt sångljud på leaden men utan att skräda orden  -hemsk- i refrängen, gör ont i öronen ju  :D

asti:

--- Citat från: Åsa skrivet 27.07.2009, 16:41:49 ---

--- Slut citat ---

För övrigt då, är det okej att skriva på svenska nu när ni är sådär intörnattshcjonälla?
Kul låt var det, lite tom i mixen.. vet inte hur jag ska beskriva. Snyggt sångljud på leaden men utan att skräda orden  -hemsk- i refrängen, gör ont i öronen ju  :D

--- Slut citat ---

VA??? Är det inte du som sjunger? B)
Hoppas du har överseende med mina tråkiga skämt! :( :o
Förlåt så hemskt mycket om du tog illa vid dig!  :)
/Asti

TheRealRuffRacoons:

--- Citat från: asti skrivet 27.07.2009, 16:40:04 ---Kul poplåt, som svänger bra! Men jag tycker ni ska göra något åt den vassa/hårda sången i "Tweedely Di, tweedely dum".
Bra spelat och bra känsla i utförandet! Hade inte Middle of the Road en låt som hette något liknande......?

--- Slut citat ---
Thankyou musiclover!
Har polerat lite på den usle refrängsångaren - till vilken nytta kan man undra
MOFs låt var Chirpy Chipry Cheep Cheep - vår låt är en direkt rippof av den - men det verkar bara vara du som märkt det?
Håller helt med om att det är lågt - lägre än det där dom gjorde reklam för

Åsa:

--- Citat från: asti skrivet 27.07.2009, 16:48:00 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 27.07.2009, 16:41:49 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

VA??? Är det inte du som sjunger? B)
Hoppas du har överseende med mina tråkiga skämt! :( :o
Förlåt så hemskt mycket om du tog illa vid dig!  :)
/Asti

--- Slut citat ---

Nä haha, inte tog jag illa vid mig tok! När jag läste det tänkte jag att du trodde jag var med och körade eller nåt, sen lyssnade jag efteråt haha  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion