Forum > Färdiga produktioner
The Real Ruff Racoons - Sweet Lie Sour Trouble
Eddi:
--- Citat från: Åsa skrivet 27.07.2009, 20:22:28 ---
--- Citat från: asti skrivet 27.07.2009, 16:48:00 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 27.07.2009, 16:41:49 ---
--- Citat från: asti skrivet 27.07.2009, 16:40:04 ---
Vad gäller sången tycker jag den ligger några toner för lågt för att göra Åsa rättvisa! :)
--- Slut citat ---
:blink: jag är inte med... :huh:
För övrigt då, är det okej att skriva på svenska nu när ni är sådär intörnattshcjonälla?
Kul låt var det, lite tom i mixen.. vet inte hur jag ska beskriva. Snyggt sångljud på leaden men utan att skräda orden -hemsk- i refrängen, gör ont i öronen ju :D
--- Slut citat ---
VA??? Är det inte du som sjunger? B)
Hoppas du har överseende med mina tråkiga skämt! :( :o
Förlåt så hemskt mycket om du tog illa vid dig! :)
/Asti
--- Slut citat ---
Nä haha, inte tog jag illa vid mig tok! När jag läste det tänkte jag att du trodde jag var med och körade eller nåt, sen lyssnade jag efteråt haha :D
--- Slut citat ---
Men Åsa det är klart du får vara med o köra i kommande låtar om du vill - jag kan snacka med grävlingarna om du vill :)
I övrigt så tycker jag mixen blivit riktigt bra nu.
cykeln:
Kolla vi är etta och två på listan! :D
Sorry, sorry, sorry :rolleyes:
---
inte längre :(
Eddi:
Nä det där är ju fusk ju.
TheRealRuffRacoons:
6/9 - Ny version i trådhuvud med nya trummor (samme trummis) tuggguror ersatta med mindre dist, minskat Lennon-ekot på refsångaren
Real Ruff Love - The Rac00ns
equality:
Kul att höra denna super-duo igen. Ljudbilden snyggare nu men samtidigt gött med lite "skit i hörnen". Gör det inte för slickt, gillar garagekänslan.
Bikens röst låter tyvärr som från en annan planet. Kan väl inte bara bero på en annan mick? Har ni olika effekt-/filter-inställningar?
Bra låt! Bra refräng! Tyckte jag då, tycker jag nu.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida