Forum > Färdiga produktioner

The Real Ruff Racoons - Sweet Lie Sour Trouble

<< < (5/7) > >>

Eddi:

--- Citat från: Åsa skrivet 27.07.2009, 20:22:28 ---
--- Citat från: asti skrivet 27.07.2009, 16:48:00 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 27.07.2009, 16:41:49 ---
--- Citat från: asti skrivet 27.07.2009, 16:40:04 ---
Vad gäller sången tycker jag den ligger några toner för lågt för att göra Åsa rättvisa!  :)

--- Slut citat ---

:blink: jag är inte med...  :huh:

För övrigt då, är det okej att skriva på svenska nu när ni är sådär intörnattshcjonälla?
Kul låt var det, lite tom i mixen.. vet inte hur jag ska beskriva. Snyggt sångljud på leaden men utan att skräda orden  -hemsk- i refrängen, gör ont i öronen ju  :D

--- Slut citat ---

VA??? Är det inte du som sjunger? B)
Hoppas du har överseende med mina tråkiga skämt! :( :o
Förlåt så hemskt mycket om du tog illa vid dig!  :)
/Asti

--- Slut citat ---

Nä haha, inte tog jag illa vid mig tok! När jag läste det tänkte jag att du trodde jag var med och körade eller nåt, sen lyssnade jag efteråt haha  :D

--- Slut citat ---

Men Åsa det är klart du får vara med o köra i kommande låtar om du vill - jag kan snacka med grävlingarna om du vill :)

I övrigt så tycker jag mixen blivit riktigt bra nu.

cykeln:
Kolla vi är etta och två på listan!  :D
Sorry, sorry, sorry  :rolleyes:

---
inte längre  :(

Eddi:
Nä det där är ju fusk ju.

TheRealRuffRacoons:
6/9 - Ny version i trådhuvud med nya trummor (samme trummis) tuggguror ersatta med mindre dist, minskat Lennon-ekot på refsångaren

Real Ruff Love - The Rac00ns

equality:
Kul att höra denna super-duo igen. Ljudbilden snyggare nu men samtidigt gött med lite "skit i hörnen". Gör det inte för slickt, gillar garagekänslan.
Bikens röst låter tyvärr som från en annan planet. Kan väl inte bara bero på en annan mick? Har ni olika effekt-/filter-inställningar?
Bra låt! Bra refräng! Tyckte jag då, tycker jag nu. 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion