Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat Åsa - Forest's Green
Dividend:
--- Citat från: flabb skrivet 01.08.2009, 23:42:34 ---Japp, missade det, nåväl, ingen panik, läggdags snart, skall bara städa lite gummiplatteresultat (midi) ;)
--- Slut citat ---
Nu går det att lyssna igen :)
flabb:
--- Citat från: Dividend skrivet 11.08.2009, 05:31:56 ---
--- Citat från: flabb skrivet 01.08.2009, 23:42:34 ---Japp, missade det, nåväl, ingen panik, läggdags snart, skall bara städa lite gummiplatteresultat (midi) ;)
--- Slut citat ---
Nu går det att lyssna igen :)
--- Slut citat ---
Oj, låter himla bra det här, bra jobbat, snyggt sjungit Åsa.
Har inte läst dikten eller vad det var men vemodet passar bra nu när vi säger tack och adjö till sommaren för den här gången.
Boxcutter:
Oj! Det här är säkerligen det bästa jag har hört på forumet hittills. Dividends mästerliga musik kombinerat med Åsas underbara sång. Det är här min musikstil i ett nötskal!
Det blir en nedladdning.
Åsa:
--- Citat från: Boxcutter skrivet 31.10.2009, 15:15:39 ---Oj! Det här är säkerligen det bästa jag har hört på forumet hittills. Dividends mästerliga musik kombinerat med Åsas underbara sång. Det är här min musikstil i ett nötskal!
Det blir en nedladdning.
--- Slut citat ---
Men va roligt att läsa det här då! Tack för sångberömmet!!
Dividend:
--- Citat från: Boxcutter skrivet 31.10.2009, 15:15:39 ---Oj! Det här är säkerligen det bästa jag har hört på forumet hittills. Dividends mästerliga musik kombinerat med Åsas underbara sång. Det är här min musikstil i ett nötskal!
Det blir en nedladdning.
--- Slut citat ---
Ja, tack från mig också. Den här ingår i en svit om ca 7 tonsatta Eminescu-dikter, varav 3½ är färdiga. Behövs sång på den 4de bara så är det bara 3 kvar sen.
Sen är det lite strul med förlaget i rumänien... (Copyright du vet.) Så det kan dröja :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida