Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat Åsa - Forest's Green

<< < (8/12) > >>

Åsa:

--- Citat från: Clemens skrivet 28.07.2009, 21:18:28 ---Bra som f-n!  :) /C

--- Slut citat ---

:D

--- Citat från: Light Head skrivet 28.07.2009, 22:15:18 ---Mycket vackert framförd sång! Det finns tendens till "musical" men tycker känslan lyckas hållas sig balanserande på en supervass knivsegg där musikalen är på en sidan och folkmusiken är på andra. Knivskarpt och väldigt "rätt" helt enkelt.

Musiken är lockande och skulle klara sig utan sång riktigt bra oxo, men Åsa,, ja du får det att lyfta högt högt högt!

Bra jobbat!!

--- Slut citat ---

Men ojoj vilket beröm, nu blev jag faktiskt rörd! Jag kan säga att det från början fanns en mer hemmasnickrad operatendens över sången  :D Så jag la om sången och känner att den är helt lagom och inte för teatralisk så det känns ju extra skönt att läsa dina ord!!! Härligt var det att få sjunga på den här låten, som jag också tycker bär sig bra utan sång.

Dividend:

--- Citat från: Clemens skrivet 28.07.2009, 21:18:28 ---Bra som f-n!  :) /C

--- Slut citat ---

Tack clemens :)

--- Citat från: Light Head skrivet 28.07.2009, 22:15:18 ---Mycket vackert framförd sång! Det finns tendens till "musical" men tycker känslan lyckas hållas sig balanserande på en supervass knivsegg där musikalen är på en sidan och folkmusiken är på andra. Knivskarpt och väldigt "rätt" helt enkelt.

--- Slut citat ---

Bra beskrivet. Hon gör en grymt bra insats här :)

flabb:
Kommer inte ihåg om jag lyssant, provar nu men mp3:n låter skit, jag tror inte det är så det skall låta, ungefär som man snabbspolar låten x 200 ? :)

Edit: OK missat att det verkar strul med spelaren/mp3:erna sen efter flytt av servern

Dividend:

--- Citat från: flabb skrivet 01.08.2009, 23:39:28 ---Kommer inte ihåg om jag lyssant, provar nu men mp3:n låter skit, jag tror inte det är så det skall låta, ungefär som man snabbspolar låten x 200 ? :)

--- Slut citat ---

Ja, det låter helt sjukt ja.. Våra tankar går till Tsm :)

flabb:
Japp, missade det, nåväl, ingen panik, läggdags snart, skall bara städa lite gummiplatteresultat (midi) ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion