Forum > Färdiga produktioner

Eko - 123

<< < (4/11) > >>

mahan:
Tjou Eko!
Ja det var en kul lyssning, mycket inrymt på 3 minuter, kanske tillome lite för mycket av det goda. ;)
Sången i första versen e lite för genomträngande, men det verkar vara fixat i andra versen, lixom bättre balans över det hela mot slutet. Ojdå, feijdout, icke så bra men på nåt sätt måste ju låtar sluta. Och stämmor har du åxå knåpat ihop, har du dottern med i kören?

h.  johan

Eddi:

--- Citat från: mahan skrivet 21.07.2009, 00:04:58 ---Tjou Eko!
Ja det var en kul lyssning, mycket inrymt på 3 minuter, kanske tillome lite för mycket av det goda. ;)
Sången i första versen e lite för genomträngande, men det verkar vara fixat i andra versen, lixom bättre balans över det hela mot slutet. Ojdå, feijdout, icke så bra men på nåt sätt måste ju låtar sluta. Och stämmor har du åxå knåpat ihop, har du dottern med i kören?

h.  johan

--- Slut citat ---
:D Tack Johan
Nä liten är inte med på denna hon kom med idén bara. Jag håller med om att det är grötigt mot slutet om det är det du menar i början är det samma volym på rösterna som på slutet men det försvinner lite - ja du kan ha rätt man kanske ska balansera lite mera. En lite skojig låt var meningen och det verkar ju ha gått hem.

spacetrucker:
Ååålrait :unsure:

Vet inte riktigt vad jag skall säga om dethär... eller rättare sagt vad jag skall tänka om detta. Med detta vill jag dock inte säga att jag inte gillar... nänä, denhär är fascinerande på nåt sätt... lika flummig som denna kommentar.. men den tilltalar mig, låten alltså, inte kommentaren... uh.
Kom att tänka på en massa börjande från Frank Zappa och Doctor Hook till Yello. Du har dock lyckats få dem alla att samsas i denna låt. Pianot gillade jag mycket, det enda jag inte gillade riktigt så mycket var dist gitarren som kompar pianot.

h. Krister

asti:
Effektiv 3-minuterslåt, som gungar på taktfast och sätter sig meddetsamma!
Det enda som stör mig lite är några trumvirvlar, som ligger kvar lite för länge.
Bra prod/mix och bra sång!

Harmonica mike:
Tjenare.

Bra sväng här! As schysst piano,hittar inget som sticker ut (stör)vare sig i mix eller lir.

Gott jobbat.

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion