Forum > Färdiga produktioner

Clemens/ Jonnerstone- The Darkness

<< < (2/11) > >>

Avslappnad:
Gillar detta! :) Divi är nog rätt ute i sitt inlägg, kanske därför det går rätt in... ;)

Snyggt gjort som vanligt, möjligen att gitarrljudet skulle kunna mjukas upp lite, kan dock vara min lyssning också. Vangelisljudet är otroligt läckert i mina öron. Snygga atmosfärer, återigen som vanligt. Du är en rackarns mästare på att lägga snygga harmonier till en grymt bra melodi.

Du får minst 5 världar av mig för detta. :)

karl:
riktigt nice...du har en outstandig förmåga att få till ljuden...och det lilla extra okonventionella tänket i melodier kontra harmonier...like this
Allt gott / O.k

Harmonica mike:
Tjena MR C.

In en snabbis från vildmarken och lyssnar på lite låtar..Gillade denna.Mycket snyggt i början och sedan när trummorna kommer in så ryste jag till.Jag tycker inte trum mixen stör på något vis.I mina P8:or låter det fett och bra.Finns inget att hacka ned på här,snygg ljudbild och ett vackert och behagligt stycke."Guran" låter inte så pjåkigt.
Visst skulle djonas eller nån annan kunna lyfta låten lite till,men inte nödvändigt.Den duger gott så här.

Mvh
Micael

equality:
Jag tycker det låter kanon rakt igenom. Älskar Moogen. Ljudkvaliten är ju också super. Tycker det låter elpiano om det som skall likna gitarr (antar jag), spelar ingen roll, låter bra.

asti:
Låter väldigt bra både vad gäller "spelandet" och prod/arr/mix!
Kanske att "klatschet"(virvelkagge+handclap?) i trummorna är lite för starkt i mitt tycke....
Riktigt skön lyssning det här!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion