Forum > Färdiga produktioner

Clemens/ Jonnerstone- The Darkness

<< < (10/11) > >>

Nordenstam:
Snyggt!
Som den sporadiska kontrollrummetbesökaren jag är har jag inte hört denna förrän nu.
Den är trevligt oförutsägbar och det mysiga soundet med allt vad det innehåller håller kvar intresset hela vägen.
Kommer gå några gånger i iTunes ikväll!

Clemens:

--- Citat från: Nordenstam skrivet 17.09.2009, 19:52:29 ---Snyggt!
Som den sporadiska kontrollrummetbesökaren jag är har jag inte hört denna förrän nu.
Den är trevligt oförutsägbar och det mysiga soundet med allt vad det innehåller håller kvar intresset hela vägen.
Kommer gå några gånger i iTunes ikväll!

--- Slut citat ---

Tjena Nordenstam!
Är väl oxo lite sporadisk i mina besök..beror väl mest på att tiden inte räcker till allt... Kul att du lyssnade och gillade! Tack! /C

Clemens:

--- Citat från: equality skrivet 14.09.2009, 22:16:49 ---Jajjemän! Toppen! Kan tycka att det ska vara än mer sång. Blir som ett väldigt långt intro. Det var kanon från början och sången lyfter låten ytterligare.

--- Slut citat ---

Tjena Eq!

Ja..tyckte väl likadant från början men tycker att Mickes ide´, att fortfarande köra låten mest instrumentalt funkar bra...
Lite kul att testa lite olika koncept.. Tack ! C

Clemens:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 14.09.2009, 23:14:48 ---Mycket fint samarbete :rolleyes:

Önskar mer sång bara..så blir det komplett :)

/Marr

--- Slut citat ---

Tjena Marr!

Jo...men nu får den vara klar! :)  Tackar! /C

jonnerstone:
Tack alla för trevliga kommentarer. Känns bra att ni tycker att min sånginsats och slinga funkar i låten. Ser att en del av er tycker det ska vara mer sång. Personligen så gillar jag det så här...det blir mer som en utsmyckning. Clemens bygger upp låten så sjukt bra och man vaggas sakta in nåt obeskrivligt behagligt. Sen när sången efter ett tag kommer in så blir det lite som en verklighetspåminnelse.....äsc h va flummigt....kolla Mahans inlägg han beskriver det mycket bättre  :wub:

Så mitt råd är att se på det som en instrumental låt med ett litet sångparti.

Tack igen för lyssning och uppskattning

Micke

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion