Forum > Färdiga produktioner
Clemens/ Jonnerstone- The Darkness
Clemens:
--- Citat från: Dividend skrivet 14.09.2009, 13:33:51 ---Låter bra. Får återkomma med längre kommentar, men det lär gå här ofta de närmsta dagarna
--- Slut citat ---
Hej!
Får väl vänta då.... :)
Clemens:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 14.09.2009, 16:01:40 ---Grym! Helt j*vla grym! :) Har haft den på rull i en halvtimme och jag gillar den otroligt mycket! :D Fantastisk ljudbild, kalasbra sång, därmed full pott från mig! :)
--- Slut citat ---
Hello!
Kul att du gillar! ja..Jonnerstone har en grym röst måste jag säga...kul med colab när det flyter på....
Tack! /C
Clemens:
--- Citat från: mahan skrivet 14.09.2009, 19:39:19 ---Tjou Gubbar!
Sitter på stugaltanen och titta när solen försvinner i horisonten, mot "the darkness". Jisses vilken fin stämning ni fångat upp med detta luftiga rena alster. Ögonvrån blir fuktig, hjälps ej, jag känner denna låt verkligt kraftigt djupt i själagångarna :wub:
Introt är ett av de bästa jag hört, ni lyckas få det att växa och bli större i över två minuter utan att det känns långtråkigt, bara med ett härligt guralir men framförallt ett superbt arr.
När sången kommer med blir det lixåm en ny låt och med dom stämmorna... en helt ny fantastisk musikupplevelse, en häärlig ljudbild, ojojj vilket snyggt jobb!
Måste sluta nu, finner icke mera ord :)
h. johan
--- Slut citat ---
Tjou själv! :)
Kul när saker, låtar, man gör berör, det är ju dit man vill, men inte alltid så lätt..Jättetack för fina ord! /C
Clemens:
--- Citat från: Åsa skrivet 14.09.2009, 20:01:09 ---..nu hittar jag inte riktigt orden känner jag :lol:
Men jo, såhär är det. Låtens instrumentala del är otroligt skön att lyssna till, så fint ljud och och fina melodier, allt. Sen när sången kom in klev låten upp ytterligare en nivå! Om man får önska så skulle jag önska mer sång på låten helt enkelt. Fast å andra sidan är det rätt skönt när inte alla låtar följer samma mall liksom.. Önskar en sak till - fler samarbeten er emellan haha!
Clemens, en helskön låt.
Jonnerstone, så himla bra sång.
Sparat!
//när man läser så mkt positiva kommentarer innan så är det lätt att få för höga förväntningar men dom infriades här ^_^
--- Slut citat ---
Hej Åsa!
Tur det inte blev antiklimax då.. :) Tack för fina kommentarer och för lyssning! /C
( Jaha..man favoriseras på det "andra" forumet..Frozen..)
Clemens:
--- Citat från: Eko skrivet 14.09.2009, 22:25:29 ---Jag märker att jag inte har kommenterat denna tidigare C - märkligt för jag vet att jag gillade den då och nu med Micke på sång - ja det är bara att stämma in i hyllningskören. Vore kul med mer colab från er - kan ju bli hur bra som helst det, förutsättningarna är ju verkligen på plats!
--- Slut citat ---
Tjena Eko!
Kul att du gillar :) Jo...det blir kanske mer colabs om tiden räcker till...vi får se.. :) Tackar! /C
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida