Forum > Färdiga produktioner

Asti - Räck mig handen

<< < (6/8) > >>

martinm:
Jag gillar nog dina mer blåa alster bättre. Det här får mig att associera mer till solstollarna än Afzelius o Wiehe. Bra spelat dock, bara trummorna som kan bli bättre.
 :P

asti:

--- Citat från: martinm skrivet 18.07.2009, 15:09:55 ---Jag gillar nog dina mer blåa alster bättre. Det här får mig att associera mer till solstollarna än Afzelius o Wiehe. Bra spelat dock, bara trummorna som kan bli bättre.
 :P

--- Slut citat ---

Det här glädjefnattet varade inte så länge, så nästa låt lär nog bli desto dystrare!  :)
"Solstollarna" - kul!  En bit på väg!  B)
Håller på med en ny version, som förhoppningsvis blir bättre!  :unsure:
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

asti:
Har kompletterat med fler körer, en till akustisk gitarr, samt tagit bort trummorna i början. Har höjt orgeln och trummorna något.
Ska jag nöja mig med detta eller är det någon som har någon bra idé om förbättring?

Clemens:
Jo..lite mer lättviktigt än vad jag har hört från dig tidigare, kompetent och bra på alla sätt men kan nog tycka att den ligger lite snäppet under från det jag hört tidigare..en trevligt låt på en CD för den funkar ju!...om jag skulle sätta betyg vilket jag aldrig brukar göra, men nu tävlar du mot dig själv  :) så en 3:a tror jag, och oftast brukar du ligga på en femma i mina öron..gillar nog de lite dystrare texterna och melodierna, men det är jag det..

asti:

--- Citat från: Clemens skrivet 18.07.2009, 21:32:55 ---Jo..lite mer lättviktigt än vad jag har hört från dig tidigare, kompetent och bra på alla sätt men kan nog tycka att den ligger lite snäppet under från det jag hört tidigare..en trevligt låt på en CD för den funkar ju!...om jag skulle sätta betyg vilket jag aldrig brukar göra, men nu tävlar du mot dig själv  :) så en 3:a tror jag, och oftast brukar du ligga på en femma i mina öron..gillar nog de lite dystrare texterna och melodierna, men det är jag det..

--- Slut citat ---

Hade den här lite "japanska" melodislingar i skallen och har nu omsatt den i en låt, som jag väl inte heller är helt nöjd med!
Men nu har jag i alla fall gjort det och kan koncentrera mig på nya, dystra låtar igen.  :)
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion