Forum > Färdiga produktioner
Asti - Räck mig handen
Emulator:
njaejjjjjjjjjjj
Det blir fel fel för mig. En banal (sorry, brist på bättre ordval.men, enkel, naiv?) liten gitarrslinga som kanske skulle passat någon annan stans, sedan snygga körer och riktigt bra arr blir en märklig mix.
Sedan kommer en snubbe som låter som om han blivit av med jobbet, fastnat med fingrarna i bildörren, spik i foten, och migrän (alltså rejält deppig) och försöker sjunga något glatt.
nej, gör dyster musik på riktigt istället, det gör du riktigt bra :)
/Herr Besserwisser von Dynghufvhud
asti:
--- Citat från: Emulator skrivet 20.07.2009, 03:21:02 ---njaejjjjjjjjjjj
Det blir fel fel för mig. En banal (sorry, brist på bättre ordval.men, enkel, naiv?) liten gitarrslinga som kanske skulle passat någon annan stans, sedan snygga körer och riktigt bra arr blir en märklig mix.
Sedan kommer en snubbe som låter som om han blivit av med jobbet, fastnat med fingrarna i bildörren, spik i foten, och migrän (alltså rejält deppig) och försöker sjunga något glatt.
nej, gör dyster musik på riktigt istället, det gör du riktigt bra :)
/Herr Besserwisser von Dynghufvhud
--- Slut citat ---
"blivit av med jobbet, fastnat med fingrarna i bildörren, spik i foten, och migrän " :lol: - jag som trodde jag lät kär och lycklig!
Ja, jag är och förblir nog en dysterkvist verkar det som! :o :)
Får väl byta namn till något gravöl i stället! :rolleyes:
Tack i alla fall för lyssning och kommentar!
/Asti
Emulator:
:D äsch, kanske lite tillspetsat, men det blev lixom en kontrast typ :lol:
Jag kände att jag kunde skriva så med tanke på hur bra du är på ditt "vanliga" hantverk. KOmmer säkert bra glada låtar också nångång ;) :D
asti:
--- Citat från: Emulator skrivet 20.07.2009, 14:03:44 ---:D äsch, kanske lite tillspetsat, men det blev lixom en kontrast typ :lol:
Jag kände att jag kunde skriva så med tanke på hur bra du är på ditt "vanliga" hantverk. KOmmer säkert bra glada låtar också nångång ;) :D
--- Slut citat ---
Säg inte så, då blir jag glad igen och då tar det tid innan jag blir dyster och kan göra nya låtar! :wacko: :)
Eddi:
Jag letade efter något inlägg som jag kunde citera och säga precis så här tycker jag med. Problemet är att jag håller med alla - det är ingen popbagatell - det låter som om dysterkvist har fastnat i en hissdörr - det är bra arrat och körat - gitarrslingan känns igen från nåt på 60-talet och .... nä det är ingen Asti-låt helt enkelt. Men alla legender har låtar som man inte till 100 gillar så det får gälla för denna med.
Kom nu med nåt riktigt dystert :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida