Forum > Färdiga produktioner

Hackeman - What the Fuck is Wrong with You

<< < (3/5) > >>

freddy:

--- Citat från: cykeln skrivet 27.06.2009, 21:13:06 ---Aha det var den! Freddy du har då verkligen koll på musikvärlden!

--- Slut citat ---

Full koll på allt :)

Åsa:
 :lol: Häftig låt! Och jag är helimpad av grabben, vad skrev du - 10 årsåldern när han sjöng in detta? Måste vara en riktigt musikalisk kille det! Kul lyssning var det, faktiskt riktigt bra - på sitt sätt, på nåt vis :D

tsmalmbe:
GIllade låten. Svårt at tveta vad som är allvar eller inte (LILLAN & SUSSE var inte på allvar i alla fall). Lite tvetydigt mellan ploj och bra produktion, men det klarar ju wierd al så varför inte hackeman också.

hackeman:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 28.06.2009, 00:42:52 ---GIllade låten. Svårt at tveta vad som är allvar eller inte (LILLAN & SUSSE var inte på allvar i alla fall). Lite tvetydigt mellan ploj och bra produktion, men det klarar ju wierd al så varför inte hackeman också.

--- Slut citat ---
Hehe...  mjaa alltså, det är väl ingenting alls som är allvar i kompositionen egentligen, men det behöver ju inte betyda att produktionen ska låta dåligt för det. Men jag lade ju absolut inte ner mycket tid på ATT det skulle låta bra så tycker ni att det gör det då blir jag glad. :)

Men det är bra... jag har lovat mig själv att släppa saker tidigare och inte sitta o fila på dom så länge, för då kommer jag bara på nytt hela tiden och hinner aldrig bli klar med något... så var det i förra svängen kring 2005. Så tack för uppmuntran! :)

hackeman:

--- Citat från: Åsa skrivet 27.06.2009, 23:11:18 --- :lol: Häftig låt! Och jag är helimpad av grabben, vad skrev du - 10 årsåldern när han sjöng in detta? Måste vara en riktigt musikalisk kille det! Kul lyssning var det, faktiskt riktigt bra - på sitt sätt, på nåt vis :D

--- Slut citat ---
Tack Åsa! :) Ja, Max är musikalisk...

Jag tror han var 12 när jag spelade in det där spåret. Han är 16 nu och spelar gura i band:

Han är den långe killen längst till vänster.

edit: vänster... inte höger. :blink:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion