Forum > Färdiga produktioner
Hackeman - What the Fuck is Wrong with You
Eddi:
Märkligt att det finns såna band nu med så ung bemanning - men kul. Tror att Max kunde ha hjälpt till lite med sången på den första låten - det lät inte helt övertygande men han kommer ju igång i den andra. Nåväl kul att se tack för det.
Eko
Emulator:
oh mama :D
ja visst! Kul grej helt klart, snyggt rattat och spakat också!
egghuvud:
Hallå Hacke.- Kul att du börjat göra musik igen, man har saknat dina knäppa alster. Brukar komma på mig själv ibland med att gå omkring och tralla på "Psycho Mike-o"...
Nåja. Det låter som bra form på detta alster. Möjligren tycker jag att det är lite ihoptryckt ljudbild. Som att du har våldfört dig på kompressorn eller tjoffat på lite för mycket limiter på slutet. Lite andra mixgrjor kanske men eftersom du lagt den som färdig så gnäller jag inte på sånt.
Annars tycker jag att låten funkar. Bra idé med de beskyddande föräldrarna som kontrast till barnet. :) :)
Dividend:
Kul låt. gillar. förstod inte humorn denna gång heller. Men framförandet var rolig :)
Din avatar är som låten, jag förstår inte humorn, om det är tänkt att vara roligt. Tänker på svenne banan. ;)
(Inget personligt påhopp är detta tänkt osm , mest en undran vad jag får för svar :D
hackeman:
Egget - smickrad att du nynnar på Psycho Mike-O, är väl snart 5 år sedan jag gjorde den låten! TACK! :) Har lagt ut några andra knäppa alster här på senare tid om du nu saknar och har missat. Gnäll GÄRNA på mix, men jag kommer snarare att ta det med mig som lärdom till nästa låt än att pula vidare på denna. Inte lönt, bara ploj.
Dividend - vet inte vad jag ska svara på, hittar ingen fråga. ;) Men du är inte den förste som inte förstår humorn i denna låt, så vi säger att "det är inte du, det är jag". Hur funkar den humorn? :unsure:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida