Forum > Färdiga produktioner
Hackeman - What the Fuck is Wrong with You
Eddi:
:D ja det påminner ju lite fast Hackes instrumentatlisering ärbättre och jag tvivlar på att de tänkte på Lili % Susi när den gjordes.
Eko
hackeman:
--- Citat från: freddy skrivet 27.06.2009, 16:34:18 ---Någon som lyssnat mycket på lili och sussie?
--- Slut citat ---
Japp, där kom den. Undrade hur länge det skulle dröja innan någon påpekade... :)
Men det här är alltså inte på något som helst sätt seriöst om någon nu skulle tro det. Så alla eventuella dissar emottages med öppna armar. Er positiva feedback är mer överraskande än dito negativ hade varit. ;)
och så har jag lärt mig ett nytt ord idag; ekvibliristiskt. Tack för det Eko. :rolleyes:
Eddi:
Ja det är ju bra med nya ord men jag såg att jag stavat fel ekvilibristiskt ska det vara och inget annat.
Eko
hackeman:
--- Citat från: Eko skrivet 27.06.2009, 18:19:13 ---Ja det är ju bra med nya ord men jag såg att jag stavat fel ekvilibristiskt ska det vara och inget annat.
Eko
--- Slut citat ---
Lustigt. Jag stavade rätt när jag googlade ditt ord, men kopierade det från ditt inlägg ovan. :)
Fantastisk korreografi på den där Oh mama video förresten! :lol:
cykeln:
Härligt effektiv refräng (känner jag igen första strofen från något annat?)
--- Citat från: freddy skrivet 27.06.2009, 16:34:18 ---Någon som lyssnat mycket på lili och sussie?
--- Slut citat ---
Aha det var den! Freddy du har då verkligen koll på musikvärlden!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida